BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Halloj! Hoppar också in här! Plussade nu ikväll igen, ÄNTLIGEN! Förhoppningsvis andra barnet, har en fullt frisk och sprallig liten pojke på 10 månader här hemma nu. Men har också 2 missfall och 1 utomkveds bakom mig.
Men positiva tankar <3
Tycker själv familjeliv är lite bökigt. Finns det intresse för en helt sluten/hemlig Facebook grupp. Har det med sonen som vi haft sedan vi alla plussade och det är jättemysigt att följas åt! (någon kanske redan tagit upp det, har inte läst igenom hela tråden :))
HoppAr gärna in här!
BF den 8:e januari. Spännande tjejer! :)
Grattis
Jag e lätt på en grupp på Facebook, hade det sist men slutade ju dok i missfall för min del men vilket stöd man då fick
Halloj! Hoppar också in här! Plussade nu ikväll igen, ÄNTLIGEN! Förhoppningsvis andra barnet, har en fullt frisk och sprallig liten pojke på 10 månader här hemma nu. Men har också 2 missfall och 1 utomkveds bakom mig.
Men positiva tankar <3
Tycker själv familjeliv är lite bökigt. Finns det intresse för en helt sluten/hemlig Facebook grupp. Har det med sonen som vi haft sedan vi alla plussade och det är jättemysigt att följas åt! (någon kanske redan tagit upp det, har inte läst igenom hela tråden :))
Nu är vi hundra här hemma, tog ett digitalt nu å de visade ju posetivt:D
Bf 8 januarie om min kalender stämmer!
Vet inte om det är inskrivning eller om det är kostråd kanske. Skulle va i vecka 8 då iallfall så får väll se vad dom gör när vi kommer dit :) Hur planerar ni andra att berätta för familj och vänner? och när ? :)
Men positiva tankar <3
Facebookgrupp låter som ett bra förslag! :)
Med första barnet berättade vi i v10 för mannens mamma bodde i London då och vi skulle hälsa på henne och tanken var att vi skulle berätta för henne ansikte mot ansikte. Så innan vi åkte ringde jag min mamma som jag tyckte skulle få vara först med att veta :P och sen fegade mannen ut när vi var i London så jag fick dölja allt illamående och all trötthet i flera dagar. På flygplatsen hem blev jag så förbannad på hans feghet (hehe, hormoner?) så han ringde sin mamma från flygplatsen och berättade haha.
Denna gång berättar jag när det känns bra, kanske väntar till v12-13 (efter KUB ultraljudet) eller så tar jag det tidigare om jag inte kan hålla mig. Fördelen med att berätta tidigt är att man kan få stöd om det är tungt, jobbigt eller man får missfall. Nackdelen är att om man får missfall så kommer man få repetera det till alla man berättat för.
Håller med om Facebook grupp! :)
Förresten, är det någon som har tips vad man kan äta mot illamående?