• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Applerose
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-15 11:42:39 följande:

Fått lika svaga test två dagar. Syms ett streck men väldigt svagt. Har börjat tro på att jag är gravid nu faktiskt. Ska testa med clearblue så kanske jag kan få ett riktigt plus och förstå det hela!

Går i likadana tankar, också testat två med testlagrets och fått två streck. Tänkte testa clearblue typ imorgon men vågar knappt. BIM idag :)
  • Deni81

Måste man vänta 4 timmar innan man testar, ifall man inte använder morgonurin? Minns inte när jag kissade sist

BIM+2 (ifall inte cykellängden ändrat sig igen).

• Deni81
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-15 11:56:59 följande:

Gjorde ett clearblue nu. Ej morgonurin. Visst är det positivt?

Ser väldigt positivt ut!!! Grattis!
  • FlikkanM
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-15 11:56:59 följande:

Gjorde ett clearblue nu. Ej morgonurin. Visst är det positivt?

Helt klart positivt :)
  • aprilhimlen95
    Deni81 skrev 2016-06-15 12:13:59 följande:

Måste man vänta 4 timmar innan man testar, ifall man inte använder morgonurin? Minns inte när jag kissade sist

BIM+2 (ifall inte cykellängden ändrat sig igen).

Det jag fick pos nu tog jag 2,5 tim efter jag kissat imorse :) och det blev ju pos
  • Deni81
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-15 12:22:30 följande:

Det jag fick pos nu tog jag 2,5 tim efter jag kissat imorse :) och det blev ju pos

Åh spännande! Ja det är nog i alla fall 2 timmar minst sen jag kissade sist. Ska kanske försöka hålla mig lite längre, haha. Eller ta imorgon. Blir så besviken ändå
  • Deni81

Negativt test idag BIM+2. Antagligen har min cykel förskjutit sig igen. Den verkar göra det genom årstiderna väntar BIM imorgon då! Det skumma är att lutealfasen då helt plötsligt är 16 dagar! Istället för 13-14 som vanligt. Kvinnokroppen är ett mysterium.

Försök 15 nästa gång

• Anonym (Glada mamman)
    Loncelot skrev 2016-06-15 09:23:01 följande:

Förstår det är jobbigt, vi har mer eller mindre försökt hålla oss till att ha sex på ägglossningsdagarna då längtar man mer och blir mer sugen, men förstår precis vad du menar, sen blir min man gladare över att slippa veta när jag har ägglossningen så dessa 2 månaders ägglossning har faktiskt över all förväntan varit mer passionerat än nånsin, känns jättebra! Hoppas ni hittar tillbaka till det passionerade samliv.

Ja den här månaden har min make noll koll... däremot är jag själv medveten då jag har så kraftiga känningar av ÄL så då får jag sex-ångest! :(
    Anonym (EL) skrev 2016-06-15 10:18:43 följande:

Åh. Samma här. Har haft noll lust hela månaden. Även på ÄL. Sista försöker vid ägglossningen sist fick han inte ens upp den knappt för allt bara blev som en verkstad/ett jobb. Bläää.

Ja vi har bestämt oss för att om det inte blir bebis den här gången så tar vi sommaruppehåll i bebisverkstaden och bara njuter av varandra i stället :)
  • Deni81

Nu kom mensen! Lycka till allihopa. Vi ses i framtiden. Ska ta sommarlov från barnaskapandet nu, har så mycket annat skoj att göra i sommar

Hoppas många får sina efterlängtade plus

Svar på tråden BIM - juni 2016