• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Marängen
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-16 14:56:06 följande:

Nu blev det mer på riktigt. Så lycklig!

Stort grattis!!! :D
  • Anonym (Nervös)

I morgon har jag BIM, jag brukar ha mensvärk och ömma bröstet en vecka innan men denna månad känner jag typ inget. Vet inte om det är ett gott tecken men jag hoppas det! Håller mina tummar, ska testa på måndag har jag tänkt.

• RapidAngel

Hej tjejer!

Jag har BIM den 24/6 och har ett MA i bagaget. Har försökt ca ett år, blev gravid, fick MA, skrapades i april och detta är tredje ÄL sedan MA.

Jag vet inte vad det är, att jag kanske vill så himla mycket, men idag är jag på ÄL+6 och har en massa spänningar i magen.

Hur länge efter ÄL har man ÄL-symptom? Jag vet ju att man känner sig påverkad just runt ÄL på grund av progesteronet (är det väl?) men hur länge håller just de symptomen i sig? När kan jag börja leta efter "andra" symptom tror ni? :)

Jag vill ju bara att det ska ta denna gången:)

• Marängen

Mörkade ner den, bara för att det är såå dålig kvalité på bilderna när man lägger in :(

• Skyrocket
    Marängen skrev 2016-06-16 19:36:48 följande:

Mörkade ner den, bara för att det är såå dålig kvalité på bilderna när man lägger in :(

Ser tyvärr inget på de där bilderna :( avvakta och ta nya test imorgon eller allra helst om ett par dagar. Håller tummarna!!
  • DevilsDaughter

grattis aprilhimlen!

marängen: Ser tyvärr inget. Men det syns med IRL, kan vara svårt att fånga på bild ibland.

rapidangel: PMS och graviditetssymptom kan vara väldigt lika så det kan vara svårt att veta vad som är vad. Man inbillar sig också lättare än vad man tror när man letar efter tecken och känner efter. Jag burkar leta efter olikheter, alltså sådant du inte brukar känna när du har PMS. Den enes graviditetssymptom är den andres PMS..

• Skyrocket
    Marängen skrev 2016-06-16 19:45:20 följande:

Det var konstigt för både jag och sambon ser. Tråkigt!

Men om ni ser så lita på det då :)
Svar på tråden BIM - juni 2016