• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Tiiffany
    bläckfisken skrev 2016-06-16 13:23:05 följande:
    Håller tummarna för oss! När har du tänkt testa?
    Jag tänkte vänta och se ifall mensen blir sen. Har testat så mycket förr och höjt förhoppningarna
  • Tiiffany
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-16 13:11:31 följande:
    Ge inte upp än! Plussade igår på bim-2 och hade inga symptom alls förutom liiite öm i ena bröstet typ...
    Jag hoppas jag börjar känna något snart. Gravsymptom i höstas (slutade i missfall v6) innan bim var: Öma armhålor, ont i underlivet som sår, större bröst, frös mycket, huvudvärk, en dag smakade munnen konstigt, törstig hela tiden, ont i höften, ont nedre delen av ryggen 
  • Marängen
    Skyrocket skrev 2016-06-16 11:28:04 följande:
    Jag tycker mig faktiskt kunna ana en skugga i alla fall. Vågar dock inte säga något säkert men det ser helt klart lovande ut!!
    Åh då är det inte bara jag hehe. Spännande!!
  • Marängen
    Anonym (juni) skrev 2016-06-16 11:34:09 följande:
    Haha ja jag är likadan! Men PE är verkligen det enda test som blivit tydligt positivt efter tiden så innan jag testade dem trodde jag typ inte att det kunde hända. ;) Men du, på ditt nya test ser jag ett streck ju! Heja heja!
    Nej eller hur! Blir nog inte att testa dom något mer. Ååh hoppas det blir starkare :D
  • Anonym (Hoppashoppas)

Är på äl +9/10 och fick idag en liten blödning. Kom ljust färskt blod. Efter detta endast pyttepytte lite brunt. Vågar man hoppas på nidblödning tro? Fick det med barn nr 2 men då var det mer riktig blödning under 1 dag. Hade räknat borta denna månaden då vi bara fick till det 1-2 dagar innan äl. Nu börjar man jusåklart hoppas igen :)

• Skyrocket
    aprilhimlen95 skrev 2016-06-16 14:56:06 följande:

Nu blev det mer på riktigt. Så lycklig!

Grattis!!!
  • Clementin

Grattis! :D
  • Pennie22

Stort Grattis!!