• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Anonym (L)

ÄL +15 och beräknad bim idag. Ingen mens. Dock är det normala att jag har 15-16 dagar mellan positivt på ÄL-test till mens. Testade negativt igår morse (alltså ÄL+14) så mensen kommer väl inatt eller imorgon.. Blä, fullt fokus på att försök 11 ska ta sig

• Tiiffany

Bim 22/6 exakt en vecka kvar och inga som helst känningar. Tror de kört denna gång med (10e försöket)

• Marängen

Får jag vara med här? :) vi är inne på försök nummer 3 med andra barnet. Har en dotter på 11 månader :)
    Idag är jag på äl+9-10 och fick det här testen nu i kväll, vad tror ni? Jag har bara mörkat ner bilden lite.

• Clementin
    DevilsDaughter skrev 2016-06-14 20:12:38 följande:

clementin: Men vad konstigt! Ena man kan göra är väl att vänta och testa igen. Jag skulle nog ha testat varje morgon. Förstår att det känns jättekonstigt nu :( 

Ja, skitkonstigt! Jag vet inte vad jag ska tro, om jag borde vara orolig.. aldrig haft oregelbunden mens varken före eller efter preventivmedel, så jag vet inte.. sånt kanske ändras ibland? Tror dock jag kommer vänta med testen till nästa vecka, jag blir bara galen. ://
    Pennie22 skrev 2016-06-14 13:41:50 följande:
    Grattis till positivt streck :) Du kanske inte Har producerat så mkt hcg än ? (:
    Tack hehe, jag har tänkt samma tanke... men jag är ändå osäker! Det känns så konstigt att flera test visar neg trots att jag idag är 11 dagar sen.. Men om inget visar sig nästa vecka så får jag ringa nån gyn och be om råd.
  • Mandypandy90

Tänkte testa mig på lördag men ikväll reagerade min man på att mina blodådror på brösten är väldigt tydliga. Är det ett tecken på graviditet? :D någon som varit med om liknande såhär tidigt?

• Anonym (underverk7)

Här är jag och hoppas på turen; är 40 plus och säkert på tok för gammal men har sån oerhörd barnlängtan efter ett missfall i april i år som var helt oplanerat. Nu gör vi ett sista försök på en liten till ,till barnaskaran och lyckas vi blir det nummer 7, fram till jul har vi sagt att vi skall försöka sen får vi nog ge upp det?.; har BIM 27 juni och har precis använt älstickor för första gången- helt förvirrande tycker jag?.; tror i vart fall vi lyckades pricka in början på ÄL och skulle gärna gett det några mystillfällen till men maken reser i jobbet och åkte dumt nog långväga när stickan lyste som starkast, men vi får tro att det är några goda simmare på väg mot ägget?..eller kanske redan där
    Tycker konstigt nog när jag känner efter så där himla mycket man gör när man längtar att jag är lite öm i brösten?
    Håller tummarna att vi får följas åt i en grupp med ankomst i tidig vår(mars för min del)!!

• Skyrocket
    Anonym (underverk7) skrev 2016-06-15 21:47:57 följande:

Här är jag och hoppas på turen; är 40 plus och säkert på tok för gammal men har sån oerhörd barnlängtan efter ett missfall i april i år som var helt oplanerat. Nu gör vi ett sista försök på en liten till ,till barnaskaran och lyckas vi blir det nummer 7, fram till jul har vi sagt att vi skall försöka sen får vi nog ge upp det?.; har BIM 27 juni och har precis använt älstickor för första gången- helt förvirrande tycker jag?.; tror i vart fall vi lyckades pricka in början på ÄL och skulle gärna gett det några mystillfällen till men maken reser i jobbet och åkte dumt nog långväga när stickan lyste som starkast, men vi får tro att det är några goda simmare på väg mot ägget?..eller kanske redan där

Tycker konstigt nog när jag känner efter så där himla mycket man gör när man längtar att jag är lite öm i brösten?

Håller tummarna att vi får följas åt i en grupp med ankomst i tidig vår(mars för min del)!!

Å vad härligt med så många barn!! Tycker det ser så himla mysigt ut med en så stor familj önskar er verkligen lycka till med en liten sjua!
  • Anonym (underverk7)

Stort tack! Oddsen /chansen är tydligen ganska liten när man kommit upp i den aktningsvärda åldern jag har, men försöker man inte blir det ju definitivt inget Vi håller tummarna för oss alla!

• Marängen

Hej :) får jag vara med här? Vi är inne på försök nummer 3 med andra barnet, och idag är jag på äl+9-10 beroende på när ägget släppte. Jag lägger in en bild från kvällens test :) säg gärna vad ni tror :) jag har mörkat bilden lite.

• Marängen

Oj vilken dålig kvalité det blir på korten när man lägger in dom här.. Förstår om ingen ser :)

Svar på tråden BIM - juni 2016