• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Joss90

Imorgon är jag på BIM -4 men jag har looooooovat mig själv att inte testa före fredag som är BIM -1

Ååååååååå jag vill ju så gärna men jag skall försöka hålla mig nån som har bra tips på hur ni gör för att inte testa!!!???

• Grejs
    DevilsDaughter skrev 2016-06-20 11:41:06 följande:

grejs: Jag tror inte att jag ser ngt på testet.. Men när jag själv testat väldigt svagt så brukar jag inte få med det på bild med min kamera. Så har du sett ngt där så borde det ju va ngt. Men testa igen med nästa morgonurin skulle jag göra!

Ja, det syndes jättedåligt på bilden men tyckte mig se något irl i alla fall.

Ska testa imorgon igen 9 dagar efter sex. Har plussar 9 och 10 dagar efter sex med de andra barnen så är inte omöjligt att det syns bättre då. Eller så var det bara inbillning..Har dock en känsla i magen som är bekant..Jaja, vi får se..
  • Signealice

Samma här Joss90! Såå jobbigt. Behöver också tips. Fördriver tiden med VAB men det det där paketet med tester hela tiden...

Vill helst vänta till bim på midsommarafton.

• Lilyloo

imorgon är det bim +2 och ingen mens ennu, har haft mensvärk i några sekunder liksom att mensen kommer igång, men så slutar det helt plötsligt. Testade på bim -1 och på bim dagen, när jag ser på bilderna jag tagit av testen så kan jag ana en jätte jätte svagt sträck på testet jag tog bim dagen... Men kan lika bra vara inbillning när man vill så gärna! :) om inte mensen dyker upp under natten tar jag ett test imorgon..

• citr0nen
    Joss90 skrev 2016-06-20 20:18:41 följande:

Imorgon är jag på BIM -4 men jag har looooooovat mig själv att inte testa före fredag som är BIM -1

Ååååååååå jag vill ju så gärna men jag skall försöka hålla mig nån som har bra tips på hur ni gör för att inte testa!!!???

Åå håller med dig! Är supersvårt!! Jag har bim-5 imorgon men vill typ testa ändå.. Vet inte om jag kommer kunna hålla mig hehe.
  • citr0nen
    Lillesmultronet skrev 2016-06-20 20:30:45 följande:

Bim imorgon hoppas på att den håller sig borta!!

Åå håller tummarna för dig! Har/när ska du testa? :)
  • citr0nen
    Loncelot skrev 2016-06-20 22:07:44 följande:

Bim-8 väntan är olidlig gör en nästan deprimerad, pffffff...jobbigt värre...

Ååå jag förstår dig! Men håll ut :) har du några symtom? :)
  • Tussilago6
    Joss90 skrev 2016-06-20 20:18:41 följande:

Ha inga test hemma? Det enda som funkar för mig, jag gjorde ett test (negativt) imorse på bim -4, mitt sista av ett fempack, fast jag hade lovat mig själv att vänta till närmare bim innan jag skulle börja. Men det gick visst inte! Jag har beställt nya som förhoppningsvis kommer imorgon så nu blir det inget test förrän på onsdag på bim -2. Jag har ganska stora förhoppningar för mina bröst ömmar ordentligt och jag har aldrig så annars... Dör otålighetsdöden, vad löjlig man är!
Svar på tråden BIM - juni 2016