• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Loncelot
    citr0nen skrev 2016-06-20 22:38:46 följande:

Ååå jag förstår dig! Men håll ut :) har du några symtom? :)

Lite molvärk då o då annars ingenting...ändå lång tid kvar så hoppas gör man...
  • citr0nen
    Loncelot skrev 2016-06-21 00:53:43 följande:

Lite molvärk då o då annars ingenting...ändå lång tid kvar så hoppas gör man...

Håller tummarna för dig! :)
  • Loncelot
    citr0nen skrev 2016-06-21 01:00:05 följande:

Håller tummarna för dig! :)

Tack detsamma
  • bebisdags

Testade negativt igen BIM -4 och har börjat känna lite små mensvärk så blir nog ingen bebis denna månad:(

• Teres85

Härligt att se plussen:)

Jag är också på BIM -8 idag men jag ska verkligen försöka vänta till BIM för att slippa tveka på svaret man får...

Ätit p-piller så länge att jag glömt bort hur dagarna efter ÄL känns men jag har mkt flytningar, fått lite finnar och är väldigt blödig, pms eller gravid är frågan. Förra månaden var första utan piller fast där vi missat ÄL, och där dök mensen bara upp helt plötsligt med lite molvärk samma dag.

• Tiiffany

Bim denna vecka, onsdag eller fredag men tror inte det blir någon bebis då jag inte kännt symptom.. Funderar på att börja med yoga och akupunktur 

• Crazy catlady

Äl+9 idag.. Kunde inte hålla mig längre.. tog ett predictor early imorse men det va så negativt det kunde vara.. har fortfarande inte känningar på något.. kanske lite kasst humör.. tycker dock att det är helmysko då jag känt mycket pmsiga symtom månaderna innan.. kan inte dagarna gå lite snabbare :)

• Sommarminnen12345

Bim-4 idag. Testade negativt med Clearblue plus. Förmodligen ingen graviditet denna månaden heller. Just nu är jag rätt knäckt och oerhört besviken på min kropp som så gärna lurar mig med det ena graviditetssymptomet efter det andra, månad efter månad. Vet inte om vi verkligen ska fortsätta försöka då detta var försök 18. Utredning är det inte på tal om för min man, då han inte känner sig redo att ta den hjälpen. Går lite itu.

Svar på tråden BIM - juni 2016