• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • DevilsDaughter

Ja, det är väldigt tidigt. Inte ofta man plussar då även om man är/blir gravid den cykeln. Måste ha berott på att ägget fäste tidigt. Jag får mens på ÄL+10, så mitt ägg "måste" fästa tidigt för att det ska hinna blir ngt innan mensen kommer.

• Eili
    Cecilia13 skrev 2016-06-18 18:50:28 följande:

BIM +1. Fick plus imorse efter 10min, men testet gick ut för 1,5 år sedan så jag borde inte lita på det alls. Men man kan ju inte låta bli att börja fundera :) Har haft feber i två dagar och är nervös för att den lilla (som kanske finns) ska ta skada.

Jag låg i influensan när jag plussade. Hade runt 40 graders feber i en vecka och bebben i magen mår finfint så tror du kan vara lugn i fall det är någonting som gror i magen :)
  • bebisdags

Hej hoppar in här, jag och sambon försöker med första barnet nu och vi har väl försökt i 3-4 månader. Jag har bim den 25/6, så nu börjar det närma sig :)

• Tussilago6

Grattis till alla plus! Det hinner hända mycket i den här tråden om man är borta ifrån den nån dag. Här är det Äl +7, bim -6 och mina bröst ömmar ordentligt nu, precis som de gjort med mina andra barn. Sååå spännande!

• Milie

Ägglossningen blev en vecka sen, men idag kommer mensen ändå. Den fördröjdes inte en vecka. Det var 8 dagar sen jag fick positivt ägglossningstest. En så kort lutealfas måste ju vara lika med infertilitet.

• Wasserdroppen

Är nu på bim -4 men är hemma och hälsar på föräldrarna så får vänta att testa mig tills i morgon. Upptäckte idag att mina bröstvårtor blivit större. Inte mörkare men större. De har även vart hyperkänsliga ända sedan ÄL. Tänkte att det var något efter ÄL men nu hoppas jag så klart! Någon som varit med om större bröstvårtor vid ÄL eller innan mens? Eller vågar jag hoppas?

• pojkmorsan

Gjorde något onödigt testade idag äl +7. Har ju läst några som plussat då och jag känner mig verkligen gravid så tänkte.. Men nej jätte negativt vet att de inte är kört för de men känns trist såklart..

• Wasserdroppen
    pojkmorsan skrev 2016-06-19 08:53:18 följande:

Gjorde något onödigt testade idag äl +7. Har ju läst några som plussat då och jag känner mig verkligen gravid så tänkte.. Men nej jätte negativt vet att de inte är kört för de men känns trist såklart..

Känner igen det där. Och jättebesviken blir man med även om man vet att det är för tidigt igentligen
  • soofa

Jag hoppar in här för jag behöver hjälp med att tolka det här.. Testet är avläst efter 10 minuter som man ska, men några minuter senare blev testet blankt. Jag har dessutom lite spottings nu. Äl + 12, försökt mer än ett år. 

• MissJL

Tack o hej för mig! Mensen kom den här månaden också... Hoppas jag slipper se er i julitråden ;)

Svar på tråden BIM - juni 2016