• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Milie

Jag är dålig på det här med flytningar för jag har nästan aldrig några. Eller ja, jag märker dem sällan. Men nu.. De senaste dagarna har jag nästan trot att jag pinkat ner mig. Har aldrig varit med om liknande. Jag har ett barn sen innan och har således varit gravid, men det här känner jag inte igen.

BIM-7.

• Joss90
    jessimalm skrev 2016-06-18 11:50:05 följande:

Känner igen mig i de du skriver haha..

Igår morse sa min sambo: fan vad grinig du är, 3e dagen du är såhär irriterad för ingenting. Då gick jag raka vägen ner och tog ett test och det visade minsann positivt:)

När har du BIM?

Ååå jag hoppas såååå på det, jag har BIM 25/6 men jag testar på fredag tänkte jag. Vilken dag +- BIM testade du?
  • jessimalm
    Joss90 skrev 2016-06-18 17:38:55 följande:

Ååå jag hoppas såååå på det, jag har BIM 25/6 men jag testar på fredag tänkte jag. Vilken dag +- BIM testade du?

Hade BIM idag eller imorgon, hade äl 4 juni:)

Plussade igår och var starkare idag!

Håller tummarna för dig!
  • Milli_1

Kul med alla plus!

BIM 24/6 och idag är mina bröst svullna och jag har en brännande känsla längs m sidan av brösten. Gör svinont! Hoppas verkligen inte detta är ett nytt PMS, har gått igenom de flesta symtom sista månaderna men inget plus tyvärr

• Cecilia13

BIM +1. Fick plus imorse efter 10min, men testet gick ut för 1,5 år sedan så jag borde inte lita på det alls. Men man kan ju inte låta bli att börja fundera :) Har haft feber i två dagar och är nervös för att den lilla (som kanske finns) ska ta skada.

• Signealice

Nu har jag äntligen fattat vad bim är haha! Och har bim på midsommar skulle jag tro. Har fått större bröst som även gör ont, men det är antagligen pms. Kan man ens känna symptom såhär tidigt?

• Milie
    Signealice skrev 2016-06-18 19:06:55 följande:

Nu har jag äntligen fattat vad bim är haha! Och har bim på midsommar skulle jag tro. Har fått större bröst som även gör ont, men det är antagligen pms. Kan man ens känna symptom såhär tidigt?

Egentligen inte. Det är ju ingen skillnad förrän hCG börjat produceras. Men samtidigt vet vi inte allt heller, så jag man ska nog inte vara alltför tvärsäker.
  • Anonym (Sandra)

I 3 dagar nu har jag haft vita tjocka flytningar, såpass mycket att trosorna är blöta flera gånger om dagen. Har aldrig haft så här förut. Någon som varit med on samma?

Jag har Bim på tisdag.

• DevilsDaughter

Om man annars vet med sig att man brukar vara torr innan mens och istället har mycket flytningar när det närmar sig BIM så skulle jag ha tagit det som et tecken på ev graviditet. Det var så  jag misstänkte graviditet med vårt tredje barn, testade positivt  ÄL+8  då:))

Svar på tråden BIM - juni 2016