• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Tiger grr

haha såklart man ska testa innan! :D

Jag har så många test så tog ett idag på ÄL+7. Ingenting, men hade ju inte räknat med det heller. XD

Ska försöka hålla mig tills på måndag men det blir nog svårt, söndag blir det nog nästa gång.

Kynisen skrev 2016-07-15 22:52:41 följande:

Tack! Jag har med mina tidigare grav bara använt cb efter utebliven mens, men nu när en är testnarkoman vill en ju ha testa tidigt, ska kolla på dom du nämnde, tack! Nu är dag 4 över... I morgon så är det 5 dagar kvar till teststart hahaha jag som inte skulle det denna gång ;) men orka vänta... Nix!

• Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-15 22:22:08 följande:

Förstår att det känns segt, hade jag också känt. Väntar med spänning allt eftersom dagarna går när du också börjar testa!

Å då hoppas jag på lika fint resultat som dig :)
  • Kynisen
    10oktober skrev 2016-07-15 22:45:40 följande:

Hahaha! Samma här! Tänker hela tiden att det snart borde vara BIM men kommer sen på att det är en hel dryg vecka kvar!

Jag kände ingenting av ägglossningen denna månad så vet egentligen inte om BIM verkligen äe den 25:e eller om jag hade ägglossning alls. Vi får se. Vi har i alla fall haft sex varannan/var tredje dag i två veckors tid och jag försöker ta bristen på alla slags symptom som ett gott tecken (hur logiskt det nu är).

Vi får helt enkelt bara hålla tummarna och vänta... Jätte tråkigt!
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-15 23:20:02 följande:

Jag ser sträck! Åh, grattis! Visa bild imorgon på dina test också!

Precis så man ska göra, räkna ner till dagen man ska testa istället. Då känns det mer och mer hoppfullt för var dag. Jag har heller aldrig testat så tidigt när vi försökt bli med barn innan. Tycker man borde bli mer tålmodig med åldern, tiden och barnen... Kanske är det för allt tålamodet är slut och ges på annat håll? Hahaha.

Haha har aldrig haft tålamod men var ung och tog P-piller med första så reagera när mensen inte kom, och lika med tredje. Nr 2 va planerad men vet inte om testa tidigt fanns för dryga 10 år sen ;)

Men nu när en har längtat i flera år efter bebis och när vi väl bestämde att nu e de dax ja då vill en hu va gravid efter första sexet liksom och helst i v16 typ direkt hahaha
  • L 91
    Mammaresan skrev 2016-07-15 23:21:03 följande:

Riktigt svårt att se på bilden, ser inget i det ljuset och avståndet. Men testa imorgon på morgonen och lägg ut nya bilder då!

Provar med originalbilderna

• Mammaresan
    L 91 skrev 2016-07-16 00:00:30 följande:
    Ser inget inom testområdet. Kan ju se det där som ligger långt ifrån kontrollstrecket men det är inget streck utan som jag förstått det en uppsamling av färg. Hur långt ifrån kontrollstrecket ser du ett streck? Det syns ju även bättre i verkligheten. I alla fall oftast!
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Ememem
    finder skrev 2016-07-15 22:42:54 följande:

Översta är i förrgår och nedersta är från igår 3+9. ör ännu tydligare i verkligheten. så kan nog rätt säkert säga att de gick vägen.

Åh grattis! Kul att kunna se ökningen!
  • Ememem
    L 91 skrev 2016-07-16 00:00:30 följande:

Jag ser tyvärr inte heller nåt streck på någon av bilderna.
  • Ememem
    10oktober skrev 2016-07-15 22:45:40 följande:

Hahaha! Samma här! Tänker hela tiden att det snart borde vara BIM men kommer sen på att det är en hel dryg vecka kvar!

Jag kände ingenting av ägglossningen denna månad så vet egentligen inte om BIM verkligen äe den 25:e eller om jag hade ägglossning alls. Vi får se. Vi har i alla fall haft sex varannan/var tredje dag i två veckors tid och jag försöker ta bristen på alla slags symptom som ett gott tecken (hur logiskt det nu är).

För mig var bristen på symtom ett gott tecken med sonen så håller tummarna att det är så för dig med.
  • corran
    L 91 skrev 2016-07-15 22:31:05 följande:

Vad tror nu? Taget ikväll..nyss.. Detta var efter 5 min.

Lite för suddiga bilder tyvärr :/

Men om du ser något irl så kan det kanske va början på något :)
Svar på tråden Bim Juli 2016