• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Ememem
    L 91 skrev 2016-07-16 07:45:16 följande:

Idag. Med ett annat sorts rest. Vilka test mäter från 10? Jag har alltid plussat sent så jag kanske behöver er ett känsligare test. Tror inte ni ser något..

Vilken dag är du på? Jag ser tyvärr inget där heller. Kan du inte markera vart du ser teststrecket?
  • Ullis02

Nu är jag på bim +11 och har mensvärk, särskilt när jag ligger ner. Testade negativt igår och ska ringa gyn på måndag, jag vet ju att jag hade ägglossning den 21/6 så vad kan det annars vara förutom graviditet? ?

• L 91
    Ememem skrev 2016-07-16 09:44:27 följande:

Vilken dag är du på? Jag ser tyvärr inget där heller. Kan du inte markera vart du ser teststrecket?

Jag får nog vänta med att lägga upp test tills det är mer synligt -OM det blir det. Usch.. mår så fruktansvärt illa just nu. Det bara måste bli ett positivt test snart för jag mår inte alls som vanligt..

Detta är på olika test, olika dagar. Men det blir väl dåliga bilder när jag laddar upp här. För jag ser på min telefon.....

• Mammaresan
    Ullis02 skrev 2016-07-16 09:59:54 följande:

Nu är jag på bim +11 och har mensvärk, särskilt när jag ligger ner. Testade negativt igår och ska ringa gyn på måndag, jag vet ju att jag hade ägglossning den 21/6 så vad kan det annars vara förutom graviditet? ?

Har du haft sen mens innan eller har du använt preventivmedel innan? :) Jobbigt att går runt på det sättet däremot!
    L 91 skrev 2016-07-16 10:04:21 följande:

Jag får nog vänta med att lägga upp test tills det är mer synligt -OM det blir det. Usch.. mår så fruktansvärt illa just nu. Det bara måste bli ett positivt test snart för jag mår inte alls som vanligt..

Detta är på olika test, olika dagar. Men det blir väl dåliga bilder när jag laddar upp här. För jag ser på min telefon.....

Jag ser något som kan vara ett streck på bild nummer två! Hoppas det där sträcket blir starkare! Strecken syns bättre för en själv ävem på mobilen då man vet hur de ser ut i verkligheten och vart de ska sitta. :) Håller tummarna att det blir starkare imorgon! :D
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Crazy catlady

Inget + idag heller !! Men än ger jag inte upp.. har för tydliga symtom för det.. sen vet jag ju inte exakt när äl skedde.. går bara efter dagen med mest symton.. kan ju lika gärna ha släppt efter det.. så länge mensen inte dyker upp så lever jag på hoppet !!

• dstrl
    Ullis02 skrev 2016-07-16 09:59:54 följande:

PMS? Det är ju inte ovanligt att få mensvärk ett par dagar innan. När har du beräknad mens?
  • MissJL

BIM idag! Jag har haft känningar i magen två dagar, liknar mensvärk men ingen mens än o den brukar komma direkt på morgonen.. Håller tummarna att den håller sig borta så testar jag i morgon! Har ett CB digital som väntar... Hoppashoppas!!

• Mammaresan

Nu har jag testat och höll mig i 3 timmar utan att dricka mycket vatten. Resultatet blev detta:

Här är även en jämförelse, den nedersta är från idag och den översta är gårdagens test.

Kan inte fatta det. Jag ÄR faktiskt gravid! Hoppas hoppas detta går fortsatt väl nu! <3

www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • dstrl
    Mammaresan skrev 2016-07-16 11:33:59 följande:

Nu har jag testat och höll mig i 3 timmar utan att dricka mycket vatten. Resultatet blev detta:

Här är även en jämförelse, den nedersta är från idag och den översta är gårdagens test.

Kan inte fatta det. Jag ÄR faktiskt gravid! Hoppas hoppas detta går fortsatt väl nu! <3

Stort grattis! :) Vilken dag är du på +ÄL? Och hur många dagar från BIM?

Min sambo har precis köpt ett test till mig men vet inte om jag vågar ta det idag eller om jag ska vänta till imorgonbitti. Är på ÄL+9 och BIM -4 :)

Svar på tråden Bim Juli 2016