• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Mammaresan

Testen ser ungefär likadana ut på bäst i tests tester, väääldigt svagt fortfarande och svårt att fånga på bild. Samma gäller Lloyds apoteks test. Man ser ju något men det är svårt att fånga på bild. :/ Ångrar att jag inte köpte Early predictors test. Fick klart tydligast sreck med den igår mitt på dagen! Men har sparat ett litet prov med urin från nu på morgonen och nu hade jag tänkt hålla mig för kung och fosterland ett par timmar. Kilar sen iväg och köper just early predictor på apoteket som är 10 minuters promenad bort för att se det där strecket mer tydligt igen. Testet från early predictor hade ju ett fullt synligt rosa streck och det syns tydligt gårdagens resultat även idag när det är intorkat. Vill få ett minst lika tydligt streck som igår så jag kan berätta för partnern här hemma! Har ju en överraskning planerad hur jag ska berätta det sen vill jag hen ska kunna se strecket tydligt och inte behöva vrida runt runt, haha. :P

Jag dricker ju väldigt mycket så tror det är svårt att få koncentrerat kiss för min del vilket delvis försvårar. Ska försöka hålla nere på vattnet tills nästa testning också. Hoppas på ett minst lika tydligt eller tydligare streck på predict early testet nu under dagen.

www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • L 91

Idag. Med ett annat sorts rest. Vilka test mäter från 10? Jag har alltid plussat sent så jag kanske behöver er ett känsligare test. Tror inte ni ser något..

• Anonym (Sputnik)
    Loncelot skrev 2016-07-15 21:34:35 följande:

"Min kalender" fungerar jättebra för mig, dock får jag ändra längd på cykel ibland då ja har allt mellan 27-32dgr...

Jag använder också denna app å den fungerar kanon
  • corran
    L 91 skrev 2016-07-16 07:45:16 följande:

Idag. Med ett annat sorts rest. Vilka test mäter från 10? Jag har alltid plussat sent så jag kanske behöver er ett känsligare test. Tror inte ni ser något..

Dom där mäter på 50 tror jag?

Jag rekomenderar predictior early :) plussadr på äl+9 med det. Svagt med klart tydligt. De mäter från 10 eller 12.5
  • finder

[quote=76802702][quote-nick]L 91 skrev 2016-07-16 07:46:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Förlåt men ser inget. Men som ovanstående säger så kanske du se irl..

• L 91
    corran skrev 2016-07-16 07:56:25 följande:

Dom där mäter på 50 tror jag?

Jag rekomenderar predictior early :) plussadr på äl+9 med det. Svagt med klart tydligt. De mäter från 10 eller 12.5

Vart köper man dem? :)
  • corran
    L 91 skrev 2016-07-16 08:03:01 följande:

Vart köper man dem? :)

Köpte mitt på apoteket, kronans :)
  • josefinenyberg

Grattis till alla plus! Själv sitter man o har äl-känningar som f.a.n och väntar på ett positivt äl-test. Knasigt hur mycket mer man känner av kroppen när man aktivt försöker skaffa barn än innan.. hoppas på tredje gången gillt till ett syskon nu :))

Svar på tråden Bim Juli 2016