• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Mammaresan
    Kynisen skrev 2016-07-16 19:49:21 följande:
    Å va mysigt!!! Längtar efter att få plus men att få berätta det för sambon längtar jag ännu ner efter och hans mormor som står oss båda väldigt nära. Min mormor har ju vart gammelmormor i 12 år. Men sambon är hennes första barnbarn och att vi får det första barnbarnsbarnet till henne vore fantastiskt.
    Jag har köpt två små bodys från hans favvo lag som han ska få... Längtar såååå!! Hoppas hoppas på plus denna gång, vi ska på bim ner till Göteborg bara vi två i 4 dagar vore underbart att ha något extra att fira och glädjas åt då. Vill ju inte ha mens på vår semester ju ;)
    Låter som en riktigt mysig liten miniresa för er två, var evigheter sedan vi fick chans att göra något bara jag och R här hemma som är utan barn och utanför hemmet då vill säga. Haha! Flört Vilken fin present det blir för han att öppna sedan då! Hoppas du får användning för det och att det blir dubbelt firande vid Göteborgsresan. Drömmer
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-16 20:31:30 följande:

Låter som en riktigt mysig liten miniresa för er två, var evigheter sedan vi fick chans att göra något bara jag och R här hemma som är utan barn och utanför hemmet då vill säga. Haha! Vilken fin present det blir för han att öppna sedan då! Hoppas du får användning för det och att det blir dubbelt firande vid Göteborgsresan.

Tack <3
  • Tiger grr

Grattis! :D

Mammaresan skrev 2016-07-16 11:33:59 följande:

Nu har jag testat och höll mig i 3 timmar utan att dricka mycket vatten. Resultatet blev detta:

Här är även en jämförelse, den nedersta är från idag och den översta är gårdagens test.

Kan inte fatta det. Jag ÄR faktiskt gravid! Hoppas hoppas detta går fortsatt väl nu! <3

• Tiger grr

Grattis! :D

MissJL skrev 2016-07-16 12:55:35 följande:

Kunde inte hålla mig!! Tredje försöket o tredje barnet <3 Så obeskrivligt glad!

• soofa

Haha åh, kan visst inte bifoga någon bild via telefonen.

Mammaresan skrev 2016-07-16 20:29:32 följande:

Glömde bilden? Kikar gärna annars.

• 10oktober
    Kynisen skrev 2016-07-16 19:49:21 följande:

Å va mysigt!!! Längtar efter att få plus men att få berätta det för sambon längtar jag ännu ner efter och hans mormor som står oss båda väldigt nära. Min mormor har ju vart gammelmormor i 12 år. Men sambon är hennes första barnbarn och att vi får det första barnbarnsbarnet till henne vore fantastiskt.

Jag har köpt två små bodys från hans favvo lag som han ska få... Längtar såååå!! Hoppas hoppas på plus denna gång, vi ska på bim ner till Göteborg bara vi två i 4 dagar vore underbart att ha något extra att fira och glädjas åt då. Vill ju inte ha mens på vår semester ju ;)

Haha, jag har nästan planerat något liknande ;) tänkte beställa en body med loggan till familjeföretaget på. Det är ett skämt oss emellan att vårt barn kommer bli tredje generationen i samma företag ;)
  • November83

Grattis till alla nya plus! För er som inte plussat (eller ni andra också för den delen :P) så finns en fb grupp som är hemlig för oss som vill ha barn 2017 om ni är intresserade. PM gärna i så fall :)

Svar på tråden Bim Juli 2016