• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • lillagumman85

[quote=76812146][quote-nick]Videungen skrev 2016-07-19 17:30:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Guud va härligt! GRATTIS!

• lillagumman85
    Anonym (Pmds) skrev 2016-07-19 16:22:56 följande:

Nä, 32 är ju ingen ålder egentligen. Haha. Har en 07 och 09 sen tidigare, så blir ju en 17 nu då. Haha. Sladdis. Men det är för att jag har en ny man som inte har några barn och gärna vill ha. Han är så himla fin så man vill absolut ha barn med han. Annars hade det inte vart aktuellt att börja om igen.

Jag vet inte riktigt på vilken dag jag är. Brukar ha en cykel på 28-32 dagar, men sist var den helt kruppig, kände att jag fick äl tidigare än vanligt så mensen satte igång redan på dag 26. Denna månad har jag inte känt av äl direkt. Tror vi hade sex 5/6 juli nån gång, sen dess har jag vart bortrest så måste haft ägglossning därikring. Så det är väldigt luddigt. Men skulle tro att jag ligger kring BIM eller kanske just före eftersom plusset på teststickan var så svagt. Tidigare när jag plussat några dagar efter BIM har det alltid vart tydligt.

Ska du testa idag eller väntar du några dagar?

Oj, Ja det kan man ju kalla sladdis!!

Jag har också en ny man som är världens finaste och skulle bli världens bästa pappa! Han är även en super-bonuspappa till mina barn.

Vi har lyckats få till det typ varannan var tredje dag hela månaden.. så om jag hade nån äl borde vi prickat in den.

Jag väntar nog till fredag om inte mensen dykt upp.

Jag har alltid plussat sent i mina graviditeter innan.

Får se om jag kan hålla mig!
  • Videungen
    Skyrocket skrev 2016-07-19 17:36:25 följande:
    Grattis!!
    lillagumman85 skrev 2016-07-19 18:37:29 följande:

[quote=76812146][quote-nick]Videungen skrev 2016-07-19 17:30:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Guud va härligt! GRATTIS!

Tack fina ni! Kan inte fatta det?! Vet inte vad jag ska ta mig till! Nu finns inte så mycket mer att göra än att vänta och se hur allt ter sig liksom... Känns som en evighet till mars!! :D
  • mosterJenny
    Videungen skrev 2016-07-19 17:33:39 följande:

Kunde inte hålla mig ändå!!! Hjälp! Första impulsen var att gråta! Mannen är superglad o jag i chock :) Vad har vi gjort liksom?! Men det här är det finaste!

27 år gammal o första barnet :D

Grattis! Underbara nyheter ju. Jag har precis haft ÄL så nu börjar min egen väntan men semestern börjar till helgen så då borde jag hålla mig sysselsatt och tankarna på annat håll!
  • MissJL
    Videungen skrev 2016-07-19 17:33:39 följande:

Kunde inte hålla mig ändå!!! Hjälp! Första impulsen var att gråta! Mannen är superglad o jag i chock :) Vad har vi gjort liksom?! Men det här är det finaste!

27 år gammal o första barnet :D

Visst är det galet att se dom där orden? Det blir ju trean för oss men jag är minst lika lycklig nu som förra gången :) Hur mår du?
  • Kynisen
    Tiger grr skrev 2016-07-19 18:22:46 följande:

Visa bild ändå! :D och grattis!

:) är inte hemma nu så kan inte fota... Men törs inte tro att det är plus fören jag ser det inom rätt minutrar... Men hoppas hoppad!! :)
  • Guffy78
    Tiger grr skrev 2016-07-19 18:27:23 följande:

Känner med dig. :( hade en liknande period (15 aktiva månader och 6 missfall i rad) innan vi fick till min yngsta för 2 år sen. Passerat BIM?

Nej inte än . Gamla Bim är imorgon och enligt nya så är jag på Äl +10 idag . NC flyttade min äl framåt så där jag är på ÄL +5 idag vilket är inte möjligt för då plussade jag på ÄL+3 :) jag utgår ifrån att jag är nånstans mellan Bim-4 till Bim-1.

Som dig hade 6 MF på raken först och 3 senaste månader 3 på raken:(
  • lillagumman85

Nu har jag klickat hem ett gäng tester från testlagret. hoppas att jag får möjlighet att testa om att par dagar och att mensen håller sig borta!

• Mammaresan
    Kynisen skrev 2016-07-19 17:59:34 följande:

Haha ja jag kommer inte kunna hålla mig ju, tjuvstartade en dag, hade planerat att testa första i morgon.... Hoppas hoppas att det är på riktigt!!!!!

Hehe precis som jag då. ;) Hur lång tid gick det med testet och hur lång tid ska inte passeras? :) Hoppas också! Men jag tror allt det blir ett plus imorgon med! :D
    Videungen skrev 2016-07-19 18:59:08 följande:

Tack fina ni! Kan inte fatta det?! Vet inte vad jag ska ta mig till! Nu finns inte så mycket mer att göra än att vänta och se hur allt ter sig liksom... Känns som en evighet till mars!! :D

Grattis!! :D När är beräknad förlossning?
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • josefinenyberg

Vad rekommenderar ni för "testa tidigt test"? Finns det nån bra som är känsligare än 25 vad det nu heter? Precis haft äl så inte riktigt aktuellt ännu men tror inte jag kommer kunna hålla mig när det närmar sig bim :P

Svar på tråden Bim Juli 2016