• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Guffy78
    Videungen skrev 2016-07-18 18:01:32 följande:

Åh! Låter lite som mig! Fast för mig började molvärken igår kväll och inget under natten men sedan en stund idag på morgonen också. Är på äl+12 idag o tempen sjönk igår o höjdes ganska mycket idag! Är på bim-2 nu! Tempar du? Hur har din temp sett ut denna månaden?Åh! Hoppas! Har bara ett cb digitalt hemma så väntar nog till bim+1, på torsdag, tror jag :)

Här ser du min graf med implantation på ÄL+4 men enligt Natural Cyckles ligger jag 3 dagar senare då alltså på ÄL+7 och nu på ÄL+12 istället för ÄL+9 som på FF

• Ememem
    mosterJenny skrev 2016-07-18 14:20:14 följande:

Har tempat mig nu i ca 7 dagar bakåt (som en extra koll) och imorse sjönk den och igår inbillade jag mig att det värkte något i magen på ett konstigt sätt så jag hoppas att jag har ÄL just nu! Efter vad jag har läst så dippar tempen något under ÄL för att sedan peaka. Förra mensen var 2 juli så det är ju i rimlig tid men har aldrig tagit ÄL-tester tidigare. Tycker ni jag bör köpa ett för säkerhets skull? Vill ju hellre "köra på" någon dag extra så man verkligen tajmar men samtidigt skulle det vara bra att se svart på vitt att ÄL faktiskt skett! För en ovan testare: vad rekommendera ni från Apoteket? Har inte tid att beställa hem nämligen...

Tacksam för svar :)

Om äl är nu så är det försent för att köpa nåt test. Äl test används för att förutspå äl som inträffar inom 12-48 timmar efter positivt äl test och tempen bekräftar äl så om du får en tempökning imorgon så är sannolikheten stor att du hade äl idag.
  • Tiger grr

Tack! Är iofs bara på ÄL+10, men har en lång lutealfas, BIM-7 idag. Vi får väl se då. :)

Skyrocket skrev 2016-07-18 13:35:22 följande:

Förstår att det känns hopplöst men jag testade negativt senast i onsdags förra veckan och plussade svagt igår. Så det finns hopp! Plussade fullt synligt bim -4 med båda tidigare men tydligen lite senare denna gång. :)

• Videungen
    Guffy78 skrev 2016-07-18 19:08:02 följande:

Här ser du min graf med implantation på ÄL+4 men enligt Natural Cyckles ligger jag 3 dagar senare då alltså på ÄL+7 och nu på ÄL+12 istället för ÄL+9 som på FF

Ah, ok! Då förstår jag :) ska bli spännande o se vad jag har för temp i morgon! Hade ömmande svullnade bröst igår men i dag är det värre! Så det är ju klart en liten symtom!
  • Tiger grr

Grattis! :D

MissJL skrev 2016-07-18 14:52:39 följande:

Jag plussade i lördags! Jag trodde det var mensvärk men förstår nu att det var molvärk som kom på BIM-2 och fortsätter o gno, är på BIM+2 idag. Molvärk o lite illamående.

• mosterJenny
    Ememem skrev 2016-07-18 20:13:52 följande:
    Om äl är nu så är det försent för att köpa nåt test. Äl test används för att förutspå äl som inträffar inom 12-48 timmar efter positivt äl test och tempen bekräftar äl så om du får en tempökning imorgon så är sannolikheten stor att du hade äl idag.
    Tack så mycket, jag hoppade över att köpa ett test. Inte lätt att hålla reda på ordningen på allt som sker i kroppen... Jag ska kolla tempen imornbitti igen och se om jag får en ökning framåt!
  • Minime90
    Minime90 skrev 2016-07-18 23:04:40 följande:

Idag på BIM+21 fick jag mitt otroligt starka PLUS :D :D

• L 91

[quote=76810440][quote-nick]Minime90 skrev 2016-07-18 23:06:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis! När testade du senast? Jag plussade svagt på BIM+18 med yngsta sonen och nu är jag på BIM+2 tror jag och testade negativt idag.

Svar på tråden Bim Juli 2016