• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Crazy catlady

Åh jag vill också ha ett pluss !!! Buuhuuu ! 
    Jag blir så avundsjuk på alla som får sina + ... men är glad för eran skull och grattis !! 

Jag sa att jag skulle vänta tills helgen med att testa om inte mensen dyker upp, men köpte ett RFSU testa tidigt idag.. som jag säkert använder imorgon bitti.. 
    *håller mina tummar och tår*

• Loncelot

Negativt imorse bim-6 hoppas det var för tidigt...gör ju test med monitorn och står försiggår att dom inte rekomenderar tidigare än bim-3 så får väl glatt vänta...pffff

• Tiger grr

Jag har haft så olika symptom, ibland känt massa och ibland ingenting och ibland bara nåt enstaka. :) har också BIM runt 25:e, testat men det är helt blankt. Brukar plussa tidigt, ÄL+9, idag är det ÄL+11 så jag är inte så hoppfull längre. Kändes så "bra" första dagarna, molvärk som inte försvann förrän för 3 dgr sedan och nu kommer det och går och har fått lite känningar i ryggen nu också. Näe är inställd på mens, kanske en tidigare än 25:e dessutom. :(

Snäckan26 skrev 2016-07-19 08:11:35 följande:

Jag har bim den 25/26 och brukar bara ha mensvärk ca 1-2 dagar innan men igår fick jag molvärk i magen som håller i sig även idag . Det stramar liksom i ryggen och ljumskarna också ? ! Jag testade imorse och det var blankt , hade inte förväntat mig något annat men jag kunde inte låta bli . Har ni också så såhär så långt innan mens ? När har ni plussat tidigast ?

Stort grattis till alla plus också =)

• Tiger grr

Spännande, hoppas det blir starkare! :D vill också se ngt men mina är helt blanka! XD ;D

Julie92 skrev 2016-07-19 10:40:59 följande:

Fick ett vääldigt svagt plus igår!! Bim-7. Syns knappt på bild men gick inte att missa i verkligheten det är juh väldigt tidigt också :) men för att vara på säkra sidan ska jag testa mig igen om några dagar:D

• Videungen
    Videungen skrev 2016-07-19 07:15:25 följande:

Så typiskt! I dag höjdes visserligen tempen! Men jag fick halsont i går kväll och i natt har jag känt mig febrig och öm i kroppen. Så nu vet jag inte vad jag ska lite på liksom! Får nog vänta till BIM+1 och se hur jag mår och om mensen har kommit innan jag testar :P

Ser ju fint ut i alla fall :D :

Nu är tempen uppe på 37,3 så det är nog feber på gång som jag trodde. Sjukt otajmat alltså!!! BIM i morgon, onsdag 20/7, och idag äl+13. Vad för smärtstillande kan man ta om man ev är gravid? Alvedon va?
  • corran
    Zora skrev 2016-07-19 09:21:35 följande:

Hej!

Hoppar in här i tråden. Har två barn födda -13 och -15 och vi funderar på en trea. Försöker inte helhjärtat utan mer att om det blir så blir det. Tempar och har testat med Äl-tester så vet ju att vi haft mys på "farlig dag", men tror ändå inte det blivit något eftersom vi inte varit särskilt aktiva. BIM är iallafall 29/7

Har också barn födda -13 och -15 :) planerade inte Heller en 3a utan "råkade" ha oskyddat det 5 dagar innan äl. Trodde inte det skulle bli något men det blev det ;)
  • corran
    Videungen skrev 2016-07-19 11:57:08 följande:

Nu är tempen uppe på 37,3 så det är nog feber på gång som jag trodde. Sjukt otajmat alltså!!! BIM i morgon, onsdag 20/7, och idag äl+13. Vad för smärtstillande kan man ta om man ev är gravid? Alvedon va?

:/ Men kan ju va graviditet iaf :) ta ett test :D äl + 13 så visar det positivt om det är :)
  • Videungen
    corran skrev 2016-07-19 12:25:21 följande:

:/ Men kan ju va graviditet iaf :) ta ett test :D äl + 13 så visar det positivt om det är :)

Hihi! Ja, jag är ju sugen! Men vill nog ändå vänta o se om mensen kommer i morgon först.

Tror att jag går med en blanding av glädje o oro. Har en ganska osäker tid ekonomiskt nu. Så det ärr bara därför! Men familj har jag alltid önskat mig o vill ju inte skapa sämre chanser till att bli gravid med att vänta liksom. Sånt kommer jag att ångra i framtiden, det vet jag. Är 27 år. Kanske inte jättegammalt! Men det är ju så olika från person till person..
  • Julie92
    Tiger grr skrev 2016-07-19 11:27:03 följande:

Spännande, hoppas det blir starkare! :D vill också se ngt men mina är helt blanka! XD ;D

Ja man anstränger juh ögonen så det tillslut gör ont haha! Men har fått brekräftat från flera som såg som tur va, så jag inte inbillade mig! Ser du mitt streck? Håller tummarna att plusset kommer snart för dig:D
Svar på tråden Bim Juli 2016