• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Videungen

Kunde inte hålla mig ändå!!! Hjälp! Första impulsen var att gråta! Mannen är superglad o jag i chock :) Vad har vi gjort liksom?! Men det här är det finaste!

27 år gammal o första barnet :D

• Skyrocket
    Videungen skrev 2016-07-19 17:33:39 följande:

Kunde inte hålla mig ändå!!! Hjälp! Första impulsen var att gråta! Mannen är superglad o jag i chock :) Vad har vi gjort liksom?! Men det här är det finaste!

27 år gammal o första barnet :D

Grattis!!
  • Mammaresan

Åh stort stort grattis till alla fina plus! Starka som svaga! :D

Kynisen skrev 2016-07-19 16:34:25 följande:

Meeeeen hur kan jag va så klantig att glömma bort att kolla testet inom rätta tiden???? Suck!!!! Så nu vet jag ju inte om det svaga men tydliga rosa strecket är ett "gravid streck" eller inte.... Ghaaa!!!! Nu vet jag inte om jag ska testa i morgon eller vänta till torsdag.... Suck suck!!!

Iiih så spännande! Hoppas hoppas! Jag hadr testat redan imorgon. Haha! ;) Är det ett plus bör det synas redan imorgon med! :D
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Guffy78
    corran skrev 2016-07-19 14:37:08 följande:

Det där behöver inte alls betyda något. Förstår om du tror det och det kan ju betyda mf.. men såhär har det sett ut för mig. Kolla på BIM + 4 (13/7) och sen första testet 16/7. Alltså 3 dagar gick och testet blev svagare än den 13e. (Det var morgon urin dessutom). Mycket märkligt. Tog sedan ett till efter ett par timmat och fick väldigt starkt. Är fortfarande gravid och st verkar gå framåt då digitala har ökat sol det ska för mig också :)

Tack för stöd . Jag är mest orolig eftersom symptom är helt borta nu . Jag har visst sprungit på toa rätt mycket och urinen blev utspädd men ändå jag känner inte mig gravid längre då jag hade hemsk molvärk t.o.m. Igår och idag är det nästan inget. Dessutom testet tog på sig sån himla tid att reagera. Igår kom det streck direkt. Och även om testerna här ser ut lika så CB är kraftigt mindre streck än förrigår.det borde öka på 2 dagar. Här ser man test med datum de är tagna. Senaste idag 19 juli.

• Kynisen
    Mammaresan skrev 2016-07-19 17:37:56 följande:

Åh stort stort grattis till alla fina plus! Starka som svaga! :D

Iiih så spännande! Hoppas hoppas! Jag hadr testat redan imorgon. Haha! ;) Är det ett plus bör det synas redan imorgon med! :D

Haha ja jag kommer inte kunna hålla mig ju, tjuvstartade en dag, hade planerat att testa första i morgon.... Hoppas hoppas att det är på riktigt!!!!!
  • Tiger grr

Visa bild ändå! :D och grattis!

Kynisen skrev 2016-07-19 16:34:25 följande:

Meeeeen hur kan jag va så klantig att glömma bort att kolla testet inom rätta tiden???? Suck!!!! Så nu vet jag ju inte om det svaga men tydliga rosa strecket är ett "gravid streck" eller inte.... Ghaaa!!!! Nu vet jag inte om jag ska testa i morgon eller vänta till torsdag.... Suck suck!!!

• corran
    Guffy78 skrev 2016-07-19 17:45:41 följande:

Tack för stöd . Jag är mest orolig eftersom symptom är helt borta nu . Jag har visst sprungit på toa rätt mycket och urinen blev utspädd men ändå jag känner inte mig gravid längre då jag hade hemsk molvärk t.o.m. Igår och idag är det nästan inget. Dessutom testet tog på sig sån himla tid att reagera. Igår kom det streck direkt. Och även om testerna här ser ut lika så CB är kraftigt mindre streck än förrigår.det borde öka på 2 dagar. Här ser man test med datum de är tagna. Senaste idag 19 juli.

Okej :/ Men ge inte upp helt och hållet än. Ta ett till test om typ 3 dagar om du inte fått nån blödning <3
  • Tiger grr

Känner med dig. :( hade en liknande period (15 aktiva månader och 6 missfall i rad) innan vi fick till min yngsta för 2 år sen. Passerat BIM?

Guffy78 skrev 2016-07-19 17:45:41 följande:

Svar på tråden Bim Juli 2016