• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Minime90
    L 91 skrev 2016-07-18 23:11:01 följande:

[quote=76810440][quote-nick]Minime90 skrev 2016-07-18 23:06:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis! När testade du senast? Jag plussade svagt på BIM+18 med yngsta sonen och nu är jag på BIM+2 tror jag och testade negativt idag.

Tack :D, Jag testade senast den 11 juli och då var det negativt, det är häftigt att det kan gå från blankt ena veckan och sedan så otroligt starkt veckan efter :D.
  • Rosenblad

Haft stickningar i höger sida igår kväll och rätt mycket hela dan idag. Tog äl sticka nu kl 23. Negativt. Då måste jag ju redan haft äl då? Idag? Igår? Om jag har äl dag 16 enligt min app så var det igår.
  • Videungen

Så typiskt! I dag höjdes visserligen tempen! Men jag fick halsont i går kväll och i natt har jag känt mig febrig och öm i kroppen. Så nu vet jag inte vad jag ska lite på liksom! Får nog vänta till BIM+1 och se hur jag mår och om mensen har kommit innan jag testar :P

Ser ju fint ut i alla fall :D :

• Snäckan26

Jag har bim den 25/26 och brukar bara ha mensvärk ca 1-2 dagar innan men igår fick jag molvärk i magen som håller i sig även idag . Det stramar liksom i ryggen och ljumskarna också ? ! Jag testade imorse och det var blankt , hade inte förväntat mig något annat men jag kunde inte låta bli . Har ni också så såhär så långt innan mens ? När har ni plussat tidigast ?

Stort grattis till alla plus också =)

• Ullis02
    Minime90 skrev 2016-07-18 23:04:40 följande:

Idag på BIM+21 fick jag mitt otroligt starka PLUS :D :D

Wow! + på bim 21, då finns det hopp för mig på bim 14.

Grattis till plusset :)
  • Zora

Hej!
    Hoppar in här i tråden. Har två barn födda -13 och -15 och vi funderar på en trea. Försöker inte helhjärtat utan mer att om det blir så blir det. Tempar och har testat med Äl-tester så vet ju att vi haft mys på "farlig dag", men tror ändå inte det blivit något eftersom vi inte varit särskilt aktiva. BIM är iallafall 29/7

• Minime90
    Ullis02 skrev 2016-07-19 08:33:15 följande:

Wow! + på bim 21, då finns det hopp för mig på bim 14.

Grattis till plusset :)

Tack :). Inskrivningssamtal med barnmorskan är inbokat :),

Hoppet är det sista som överger en, hoppas på att du får ditt plus snart :)
  • Julie92

Fick ett vääldigt svagt plus igår!! Bim-7. Syns knappt på bild men gick inte att missa i verkligheten det är juh väldigt tidigt också :) men för att vara på säkra sidan ska jag testa mig igen om några dagar:D

Svar på tråden Bim Juli 2016