• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Lägtarså
    copycat skrev 2016-07-05 08:49:24 följande:

Har noll erfarenhet av CB (har själv bara provat den med veckoindikator) men jag ser ju ett till streck?!:) vilken dag efter ÄL?:)

Jag är på dag 10. Ja det är ett streck där men vet inte vad jag ska tro. Har alltid annars haft starkare streck än självaste test strecket. :) får åka en sväng till apoteket om en stund. :) hehe.
  • Monsan
    corran skrev 2016-07-05 07:50:58 följande:

Vågar mig på ett grattis :D

är också sugen på ett digitalt.. men vet inte om det kommer visa något åå det än

Hur går det för dig? Vågat dig på ett test nu på morgonen.. :)
  • eg90

Fick veta igårkväll att makens kusin är gravid.

Åh vill också

• Lägtarså

Jag har alltid bara använt mig av CB. Vad använder ni er av för test som är bra då? Ska nämligen åka och köpa om en stund :)

• lindgrenmaria91
    ungmamma16 skrev 2016-07-05 07:45:38 följande:

Tack alla!

Haha gör det!:D då lär vi ha samma BF ju?

Imorgon eller på torsdag kanske haha :D ja, beroende på om vi hade äl samtidigt också ;) vore kul!
  • ungmamma16
    lindgrenmaria91 skrev 2016-07-05 09:12:43 följande:
    Imorgon eller på torsdag kanske haha :D ja, beroende på om vi hade äl samtidigt också ;) vore kul!
    Är på ÄL +11 idag!
  • vronca

Grattis till plussen, vad roligt! Själv har man inte ens haft äl, blir om 5 dagar drygt. Usch denna väntan...

• Monsan
    Lägtarså skrev 2016-07-05 08:58:49 följande:

Jag har alltid bara använt mig av CB. Vad använder ni er av för test som är bra då? Ska nämligen åka och köpa om en stund :)

Jag använder mig av testlagrets grav test.. dom har alltid visat rätt.. här är mitt test på äl +10, bim -4..

• mamalolo
    copycat skrev 2016-07-05 07:44:22 följande:

Visst fan är det väl ett streck idag också?! ÄL+11. Fortfarande svagt, undra när man kan testa cb digital veckoindikator. När jag gjorde det med dottern ÄL+14 fick jag "gravid 2-3"..hmm...vet inte riktigt vad jag ska tro, kan jag verkligen fått ett plus?!

Jag ser!! Va kul! Hoppas att det över ger utslag digitalt!
  • DevilsDaughter

Jag testade toknegativt idag.... Alltså jag har inga PMSsymptom, brösten är enorma men inte så ömma. Min man tyckte jag kändes gravid igår och han vet inte om det halvpositiva testet igår. Jag kan ju ha fel men jag tror att jag kanske skulle kunna bli gravid nu om det inte vore för att jag ska få mens imorgon. Blir lite nedslagen när jag läser om de som plussar precis vid BIM, då har ju jag fått mens för fyra dagar sedan. Mitt ägg måste ju fästa tidigt för att kroppen ska hinna registrera graviditeten.. 

Vad roligt med alla plus i tråden :) Känns kul att gå in här och läsa! 

lägtar så: Jag gjorde faktiskt ett cb igår och det såg ungefär likadant ut som ditt, ev något svagare. Men har fått så förr utan att vara gravid. Gjorde ett testatidigttest imorse och det var negativt. Jag rekommenderar inget särskilt test, tycker alla utom cb är bra. CB är nog bra om man testar sent och då får ett starkt plus, de svaga plussen vågar jag inte lita på.

Svar på tråden Bim Juli 2016