mamalolo: Brukar försöka ha det, men blir inte alltid så,
monsan: När du testade positivt BIM+2, testade du negativt innan då?
Blir snart knäpp av detta. RFSUtestet som jag kunde ana ngt väldigt svagt på blev blankt en stund efter att tiden gått ut.. Så nu räknar jag bort det eftersom det var så ultrasvagt, var säkert bara testremsan som lös igenom, sk spök.
Testa-tidigttestet på 10mlu som jag gjorde tidigt imorse blev mycket svagt positivt sen efter att tiden gått ut, man ser det tydligast om man håller det mot ljus, vilket jag inte tänkte på att testa tidigare imorse när testet fortfarande va giltigt, så detta ska man ju inte heller gå efter.
Öppnade även detta testet (det gjorde jag redan innan tiden gått ut imorse) och det var ett svagt streck där, men fullt synligt utan tvekan. Så synligt att om det var på ett vanligt test eller hade synts genom rutan på testet så hade jag sagt att jag är gravid. Men man ska ju inte behöver öppna testet för att se strecket. Det står dessutom på bruksanvisningen att man inte ska öppna testet .
Jag har alltså två stav-tester (testa tidigt), ett från igår och ett från idag, som jag har öppnat och i båda finns det två helt klart synliga streck. Ser inte teststrecket genom plastrutan där man ska se det förutom på det ena nu (dagens) efter att tiden gått ut och då är det vääldigt svagt.
Har försökt hitta trådar på nätet om fler som öppnat test och om det lätt blir två streck på stickan i staven utan att det är ngt, men hittar bara de som öppnat digitaltest.
Alltså när och hur blev jag en sådan som öppnar test? Dumma stavar! Varför finns inte testa tidigt som stickor istället? Ska ha mens imorgon och jag brukar få på em/kväll oftast så är ju en bit kvar att vänta :( Så det enda jag typ kommer göra tills dess är att analysera detta.