• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • corran
    copycat skrev 2016-07-05 07:44:22 följande:

Visst fan är det väl ett streck idag också?! ÄL+11. Fortfarande svagt, undra när man kan testa cb digital veckoindikator. När jag gjorde det med dottern ÄL+14 fick jag "gravid 2-3"..hmm...vet inte riktigt vad jag ska tro, kan jag verkligen fått ett plus?!

Vågar mig på ett grattis :D

är också sugen på ett digitalt.. men vet inte om det kommer visa något åå det än
  • copycat

Gaah tack?! Haha vågar inte ta emot ett grattis än:P

Nä precis vore så jobbigt att få "inte gravid". Även om man är det. Man kanske ska vänta till stickorna ökar i styrka. Men det är ju så seeegt att vänta...ska åka och handla mat snart, funderar på att köpa ett test..så har man hemma... ;)

corran skrev 2016-07-05 07:50:58 följande:

Vågar mig på ett grattis :D

är också sugen på ett digitalt.. men vet inte om det kommer visa något åå det än

• Rödflamma

Hej.

Har följt er en liten stund och tänkte att jag skulle ansluta mig. Har BIM den 9/7 med andra försöket på ett fjärde barn. Mina tre sen tidigare blev alla till på första eller andra försöket och en fjärde graviditet tog sig också direkt i höstas. Det blev ett mf i v 12 som jag visserligen kände på mig var på väg, men det var en annorlunda upplevelse när tidigare graviditeter alla gått så smidigt. 

I och med det och att jag nu är över 35 är jag mer orolig och otålig, har vi väntat för länge med att försöka på en fyra? Man blir lite bortskämd och nonchalant när det gått så lätt förut..

Hursomhelst, förra försöket hade jag en del känningar och sen kom mensen plötsligt 5 dagar för tidigt, vilket jag såklart analyserat en del. Men cykeln som följde, denna alltså, har annars varit likadan som alltid, testar med CB digital ägglossningstest och den kom som en klocka. Just nu känner jag igen lite molvärk och faktiskt sen igår en lätt ömhet i brösten, men alltså vad man går och känner efter hela tiden... otålig var ordet Flört

• Monsan
    copycat skrev 2016-07-05 07:44:22 följande:

Visst fan är det väl ett streck idag också?! ÄL+11. Fortfarande svagt, undra när man kan testa cb digital veckoindikator. När jag gjorde det med dottern ÄL+14 fick jag "gravid 2-3"..hmm...vet inte riktigt vad jag ska tro, kan jag verkligen fått ett plus?!

Jag ser oxå två streck.. :).. grattis.
  • Monsan
    ungmamma16 skrev 2016-07-05 07:07:42 följande:

Visst ser ni de också? Syntes irl iaf

Grattis.. :)
  • copycat

Tack för titten Monsan! Vågar inte riktigt tro det själv:)inväntar nån dag till och starkare streck innan jag vågar tro:D men tack!

Monsan skrev 2016-07-05 08:46:14 följande:

Jag ser oxå två streck.. :).. grattis.

• Monsan

Dag 15 efter mitt mf och monitorn har gått från max till låg och är nu uppe på hög för 3 dagen i rad.. känns som att äl inte är långt borta så hoppas på max inom om 2-3 dagar.. :)

• copycat

Har noll erfarenhet av CB (har själv bara provat den med veckoindikator) men jag ser ju ett till streck?!:) vilken dag efter ÄL?:)

Lägtarså skrev 2016-07-05 08:40:10 följande:

Vad tror ni om detta? Bim -4

• Monsan
    Lägtarså skrev 2016-07-05 08:40:10 följande:

Vad tror ni om detta? Bim -4

Har oxå väldigt liten koll på cb grav test, men har tyvärr hört att dom ofta visar ett svagt positivt.. finns ett forum som heter spökstreck.. lägg upp bilden där.. själv tycker jag mig se två streck.. :)
Svar på tråden Bim Juli 2016