Hej.
Har följt er en liten stund och tänkte att jag skulle ansluta mig. Har BIM den 9/7 med andra försöket på ett fjärde barn. Mina tre sen tidigare blev alla till på första eller andra försöket och en fjärde graviditet tog sig också direkt i höstas. Det blev ett mf i v 12 som jag visserligen kände på mig var på väg, men det var en annorlunda upplevelse när tidigare graviditeter alla gått så smidigt.
I och med det och att jag nu är över 35 är jag mer orolig och otålig, har vi väntat för länge med att försöka på en fyra? Man blir lite bortskämd och nonchalant när det gått så lätt förut..
Hursomhelst, förra försöket hade jag en del känningar och sen kom mensen plötsligt 5 dagar för tidigt, vilket jag såklart analyserat en del. Men cykeln som följde, denna alltså, har annars varit likadan som alltid, testar med CB digital ägglossningstest och den kom som en klocka. Just nu känner jag igen lite molvärk och faktiskt sen igår en lätt ömhet i brösten, men alltså vad man går och känner efter hela tiden... otålig var ordet