• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • DevilsDaughter

corran: Ja det är hopplöst.. Bilderna på telefonen är ju något sämre än IRL, sen när de kommer in här så är ju strecket borta! Hur mår du nu? Känner du av ngt? 

• corran
    DevilsDaughter skrev 2016-07-05 13:01:25 följande:

corran: Ja det är hopplöst.. Bilderna på telefonen är ju något sämre än IRL, sen när de kommer in här så är ju strecket borta! Hur mår du nu? Känner du av ngt? 

Nä känner inte av så mycket alls. Igårkväll hade jag ganska mycket ilningar i magen och värk.. knappt något idag. Hoppas det är lugnt. Hade gärna haft tydliga symtoom :)
  • Guffy78

Jag har problem för enligt Fertility Friend jag har haft ÄL på dag 12 dock monitor visar Max idag på dag 16 trots att jag hade hög temp ??? Hur kommer det sig? Jag tyckte att monitor missade stegring på dag 11 då jag kollade med vanliga stickor och fick utslag inte 100% men starkt närmare natten. Morgonen dag 12 blev det svagare och dag 14 var det helt blankt. Hade typiska ÄL värkar och flytningar då också. Idag är de lotion flytningar imorse och stängd tapp men märkte att tappen är öppen nu?? Vad händer egentligen? Har lätt mensvärk morgon och kväll och lite illamående. Går det att lita på monitor?

• Anonym (Mamu)
    DevilsDaughter skrev 2016-07-05 12:45:09 följande:

Nytagna. Vet ju att cb inte brukar va så pålitligt, men nu hade jag ett hemma... syns mer och tydligare irl än på bild.

På mittenbilden ser jag ett tydligt streck... :) håller tummara!
  • Rödflamma
    Lägtarså skrev 2016-07-05 12:58:42 följande:
    Ja jag har med bim på lördag :)

Men dessa dagarna går ju så segt. Men jag går på och jobba inatt så då jobbar jag 10 timmar på natten och åker hem och sover hela dagen fram tills på söndag :) men kommer ju säkerligen gå och tänka på de hela nätterna ändå :) håller tummarna för oss båda :D
    Känns som att tiden går lite fortare när man kan sova bort dagarna men kanske ändå mycket tid för tankar på natten?
    Sista veckan innan semestern för mig, det går ändå lite fortare när man jobbar men nog längtar jag efter ledighet. Vid tidigare graviditeter har jag mått otroligt illa fram till v 12 (och kanske lite mer också) så det vore lite skönt att göra bort det under semestern när man ändå är ledig. 

Håller tummarna för oss!  
  • DevilsDaughter
    Monsan: Låter hoppfullt då ju, känner mig stressad över att mensen är beräknad imorgon ÄL+10, det ju då eller strax innan vanligast att ägget fäster.

corran: A, men skönt så länge du slipper illamåendet:) 
     Igår nästan hela dagen så hade jag ganska mkt värk i magen, tyckte det verkade konstigt två dagar innan BIM, på kvällen sen var jag riktigt öm i magen. Idag känner jag ingenting.

Guffy: har tyvärr ingen erfarenhet av monitor. Men om jag vore du så skulle jag gå mest på flytningar och ÄLsmärta, har du lotionsflytningar nu så är nog ÄL över för denna gången. Mammalängtan (tror jag hon hette) får gärna rätta mig då hon är duktig på fertila flytnignar ;)

Mamu: Tack!
    Det var ett tag sedan jag testade med ett sådant test nu eftersom jag fått falska skuggor av dem. Men irl är det såå tydligt att till och med min man som tror att alla streck är skuggor av där strecket ska vara skulle tycka att detta testet är positivt. Har dock inte visat honom detta. Nervöst nu alltså, en del av mig tror att det måste vara något och en annan del av mig tror att mensen kommer imorgon.
  • corran

DevilsDaughter - Tror det kan va ett plus på g för dig ändå :D

Spec då du bara är på äl+9. Håller tummarna så hårt jag kan! :)

• DevilsDaughter

corran: tack :)) Hoppas på det men vågar inte tro på ngt.. Får se om mensen kommer imorgon eller om det blir något "riktigt" positivt test innan dess. När är/var din BIM? 

• Tra3dockan

Usch.. blev lite orolig när jag läste inlägget om kemisk graviditet och att det kan bero på att något är fel i livmodern.
    Jag var för ett tag sedan in på kvinnokliniken för att göra om cellprov då det visat lätta förändringar när jag tog cellprov för 3 månader sedan. Och förra veckan fick jag ett brev hem på posten att förändringarna består, de har inte läkt ut och jag är kallad till en läkare 19 juli. Kanske är det därför jag fick missfall eller kemisk graviditet förra månaden? 
    Det är läskigt då min mormor dig när hon var 49 av cancer i livmodern och min moster valde att operera bort livmodern i 30 års åldern när hon fick förändringar, hon var klar med barnafödandet.

blääää..........

äl+7 bim-7 börjar få ömma bröst mot sidorna igen så det kanske tog sig den här gången också... frågan är om det får stanna.

• Rödflamma

Bim -4 och har börjat känna av mensvärk, brukar ha det dagen innan blödningen börjar men inte flera dagar i förväg. Påminner om förra månaden när jag hade molvärk till och från efter äl och trodde det hade tagit sig men så kom mensen 5 dagar tidigare. Är det så igen..?

Värken kommer och går idag och igår, ena stunden ingenting alls, för att sen bli som jag tänker molvärk är till att till slut bli som riktig mensvärk och så plötsligt försvinna igen. Någon som känner igen?

Svar på tråden Bim Juli 2016