• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • corran
    mixXi skrev 2016-07-04 18:16:32 följande:

Idag kom sänkningen på äl-stickan. Förstår jag det rätt då att jag antagligen haft äl mellan testet jag gjorde igår em och nu? Kanske kanske att sexet vi hade igår kan ge resultat då? Hade ju fortfarande fertila flytningar. Annars hade vi sex i torsdags, lite för långt ifrån (även om det också såklart kan gå)

Nu är det bara att hålla tummarna. Imorgon blir äl+1 bara för att ta i lite med dagarna. BIM blir senare än jag trott. Typ 18/7

Ja precis, när testen blir svagre igen så hae ägget släppt :) Låter som ni prickat in perfekt. Hoppas ägg och simmare gör sitt jobb rätt nu då :)
  • Lägtarså

Okej hoppas att det är något nu då corran :)

Jag väntar som en tok nu att dagarna ska gå så att jag får veta. Hoppas bara att det inte blir en besvikelse.

• Anonym (EL)
    Anonym (E.L) skrev 2016-07-04 18:01:41 följande:

Om du googlar finns det några olika hemsidor som säljer olika grav test. Tror apotea har samt att de har bra priser på sina. 

Inte i någon fysisk butik då? Typ på Ica? Jag är på semester och vill ogärna beställa i mormors namn, haha
  • Lovisens

Bim -6 och har inga som helst symtom. Allt är som vanligt :( Så det tog sig inte denna månaden heller.

• Anonym (E.L)
    Anonym (EL) skrev 2016-07-04 18:35:30 följande:
    Inte i någon fysisk butik då? Typ på Ica? Jag är på semester och vill ogärna beställa i mormors namn, haha
    Jo såklart men beror nog på vart du håller hus. På de flesta apotek finns fler en Cb men beror nog på storleken på apoteket och staden du är i. Kanske finns fler apotek i närheten? Annars kan det finnas på vissa statoil osv men jag är inte säker på det. Kan säkert finnas på ica också. Ett tips är att ringa butiken innan och fråga så slipper du flänga omkring :)
  • copycat

Haha ja vem försöker man lura, klart jag kommer testa imorgon ;/

DevilsDaughter skrev 2016-07-04 14:34:06 följande:

Copycat: tycker mig ana ngt men min telfon är sprucken så ser inte så bra på den. Jag hade testat imorgon OCH på onsdag ;)

Josnos: grattis!! Hoppas det går vägen för er!

• Sobika

Ja men då är det sån från äl, fick fast gubbe på ägglossningstestet den 30 juni på kvällen och tror själva äl va den 1 juli, fick jätteont och kunde knappt gå på kvällen ett tag. Så det borde va äl+3.

Guffy78 skrev 2016-07-04 17:51:30 följande:

Fick en sån rosa en gång när ägget fäste på ÄL+10, annars brukar få det när jag har kraftig ägglossning med hemsk värk brukar få lite rosa flytning allt mellan ÄL +0 till ÄL+3. Ibland en dag ibland flera dagar. Men du verkar vara på ÄL+4 -5 om jag förstår rätt?

• Lägtarså
    copycat skrev 2016-07-04 18:53:39 följande:

Haha ja vem försöker man lura, klart jag kommer testa imorgon ;/

Hoppas och håller tummarna för ett + :D
  • copycat
    Lägtarså skrev 2016-07-04 19:43:34 följande:
    Hoppas och håller tummarna för ett + :D
    Tack:)
Svar på tråden Bim Juli 2016