DevilsDaughter skrev 2016-08-22 16:04:38 följande:
Jj85: tror deträcker att du typ får i dig ägg eller ngt annat med protein. Det är ju under en kort period antar att det kommer gå över snart. Är också köttälskare i vanliga fall.
Jessica: vad kul att du fick så bra siffror! Jag fick 1:1500 med tredje barnet, var orolig hela graviditeten för att det skulle vara något fel då siffrorna var högre än de som bara var baserade på min ålder. Var dock baserat endast på blodprovsdelen i kub få vårt landsting inte utför blodprovet. Med fjärde och nu femte barnet har vi sökt fosterdiagnostik utanför vårt landsting då det är så värdelöst här.
Inelg: tack för svaren. Häftigt att kunna bli gravid på fryst sådär! Fryses ägget ner direkt efter befruktning eller hur funkar det? Har du passerat där du fått ma förut? Får du tätare koller för att se så att allt står rätt till?
Verkligen häftigt. Man blir nästan både kristen och vidskeplig på samma gång när man tänker på hur fantastiskt det är.
Äggen som ser bra ut fryses direkt. Jag fick ett ägg som sen blev min dotter och vi fick ett till frysen. (Av 11 ägg va bara 2 som klarade sig).
Nu har jag passerat mina MAs vecka (10) Båda va v10.
Man behöver inte få tätare kontroller bara för att det är ivf men vill man det så kan man få. Jag ville det. Är lite orolig av mig pga av alla MF. Jag får ringa när jag vill och få extrakonroll om jag skulle vilja kolla att hjärtat slår etc. Hade världens bästa BM. <3
Jag köpte faktiskt en "angelsound" så jag kan kolla bebis hjärta hemma :) :) Jag hörde bebis för första gången idag hemma. Lät som en galloperande häst.
Det va lite efter det jag kände att jag vågade komma hit till er <3