DevilsDaughter skrev 2016-08-14 19:23:44 följande:
jj85: Ja det är tråkigt när man inte kan äta som man vill. Jag tror ofta att jag kan äta saker som jag sen inte ens vill smaka på. Det är konstigt det där. Sen tycker jag att all mat är så stark! Mat som egentligen inte alls är stark och som jag annars äter kan nu upplevas som extremt stark så att jag inte alls kan äta den. Imorgon har jag gått 9 veckor och då ska jag på inskrivning på MVC! Hur går det för dig?
Åh vad skoj. Grattis till 9 veckor. Jag går in i vecka 10 denna vecka.
Kvällarna är fortfarande skit. I lördags så käkade jag pizza..åt sakta o lite...efteråt var det toa. Jag kräktes säkert 7 gånger. Jag har börjat känna på kvällarna att äter jag något så är det som ett tryck mellan brösten och det bränns på något sätt o då kommer illamående igång med kräkningar ofta..men som tur är endast på kvällarna..
Börjar bli svårt att dölja magen. Köpte mig ett par till mamma byxor igår..så sköna herregud varför har man inga såna på heltid haha.. men underbara
Hur är det med din mage?
jag ska ta prover på fredag o 1 september är det kub som gäller...Hur känner du inför det? Är iof 31 år men känner att jag vill kolla o hoppas på det bästa.. känns sådär om man får dåliga svar o så har man berättat för folk runt sig. Mycket tankar kring det testet faktiskt... men de ska nog gå bra
Vet inte om man bär oroa sig eller inte. Vad tycker du??
Jag känner mig förresten som en vegetarian. Äter knappt kött. Klarar inte av konsistens och inga söt saker vilket iof är positivt och jag hoppas hoppas det håller i sig så här. Men det är jobbigt att leva på mackor och sallad nån gång i veckan.. kvällarna vet jag knappt vad jag ska äta så jag inte kräks..
Vilken dag ska du på inskrivning? Jag blev inskriven i vecka 8 men då hade dem en ledig tid..ska bli skönt efter v 12 o testerna känner jag sen kan man ta en dag i taget igen :)