IVF med start i september 2016
Ringde kliniken nu, 4 av de 6 äggen blev befruktade.
Frågade även om mognad och de sa att alla 6 var mogna. Så nu hoppas jag att de fortsätter dela sig.
Ringde kliniken nu, 4 av de 6 äggen blev befruktade.
Frågade även om mognad och de sa att alla 6 var mogna. Så nu hoppas jag att de fortsätter dela sig.
Tre befruktade blev det. Som vanligt. Så, återigen kvittar antalet ägg ut. Har samma låga antal oavsett. Är rätt ledsen nu. Känner mig rädd. Rädd för att återigen behöva vända på vägen till kliniken, för att alla dött.
Det där med att få tillbaka två kan vi nog bara glömma. Är rädd att vi inte får någon återföring alls... Imorgon har vi tid. Får hoppas på det bästa. Kram till er!
Grattis till alla positiva test!
Regnbågsdröm: förstår din oro men hoppas att det kommer gå bra. Har själv fått vända vid ett FET och det var hemskt och då tror man att det alltid kommer bli så men så blev det inte. Kram
[quote=76992725][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-09-22 15:54:56 följande:[/quote-nick]Tre befruktade blev det. Som vanligt. Så, återigen kvittar antalet ägg ut. Har samma låga antal oavsett. Är rätt ledsen nu. Känner mig rädd. Rädd för att återigen behöva vända på vägen till kliniken, för att alla dött.
Det där med att få tillbaka två kan vi nog bara glömma. Är rädd att vi inte får någon återföring alls... Imorgon har vi tid. Får hoppas på det bästa. Kram till er![/
Vad tråkigt. Men hoppas att de 3 som blev befruktad delar sig rätt. Jag fick 4 befruktade förra ivf, blev förkrossad , men 1 i mig o 1 i frysen. Så det kan gå bra trots allt. Hoppas hoppas:)
Nu ruvar jag! En liten hjälte fanns kvar och den såg precis så bra ut som den skulle göra. Så nu har den flyttat in!
Skulle ju fått två tillbaka om det fanns, men som vanligt så hade jag inte två bra. Två av tre hade klarat sig, men det andra var "i gråzonen" som de uttryckte det. Så risken var att den hade slagit ut den andra. Så därför fick vi bara en.
Nu hoppas vi att det är vår hjälte <3