Sjöblomman skrev 2016-09-24 12:21:18 följande:
Skönt!
Jag brukar känna mig pressad, ungefär som att jag är instängd i ett hörn och något pressar mig. Flummigt, men ungefär så.
Nu känner jag mig bara harmonisk och glad. Jag hoppas det håller i sig.
Lyssnar du på IVF podden förresten? Jag tycker att den är toppen. Det är en läkare från min klinik som gör det. Finns många avsnitt att välja mellan.
Fint att höra. Jag har nog alltid känt mig rätt harmonisk under ruvningen. Fram till jag vet att blödningen kan komma. De här dagarna i början kan det ju liksom ändå inte hända så mycket, oavsett hur det går sen.
Ja. Jag har lyssnat några avsnitt. Tyvärr har jag mest blivit förbannad av den. Den är extremt heteroinriktad. De få gånger de nämnt homosexuella så har de sagt det ungefär som att "då kan de göra insemination". Sen hade de ett regnbågsinslag en gång, men det var också helt snevridet. Har mailat dem typ två gånger när jag blivit sur
Haha! De var med i Nyhetsmorgon en gång också. Och det tog alla pris.
En gång svarade dem och då ville de typ att jag skulle berätta och ville väl att jag skulle vara med i programmet. Men nej. Inte mitt under processen. Men lyckas man någon gång så skulle jag gärna berätta hur verkligheten egentligen ser ut