• Svar på tråden IVF med start i september 2016
  • Sjöblomman
    Regnbågsdröm skrev 2016-08-20 11:55:53 följande:
    Jag började i tisdags, så ska spraya ett bra tag till innan sprutandet börjar.
    Då är vi nog i fas i alla fall.
  • Tatami

Nu har jag gjort ÄP, är hemma om ca en timme men har väldigt ont. Tydligen ingen överstimulering, men det kan göra så ont sa dom. 6 ägg hittade dom iaf så det är jag glad för! :D Insättning på tisdag om något av dem är fint.

• Juliii86
    Tatami skrev 2016-08-20 13:28:59 följande:

Nu har jag gjort ÄP, är hemma om ca en timme men har väldigt ont. Tydligen ingen överstimulering, men det kan göra så ont sa dom. 6 ägg hittade dom iaf så det är jag glad för! :D Insättning på tisdag om något av dem är fint.

vad skönt att höra att det gick bra för dig :) lycka till på tisdag, det kommer gå bra.

Blir så avis :( Jag har inte ens börjat med sprutorna. Jag ska ta provera den 14:e sept då jag fick nyligen min mens när jag var på första möte med läkaren (mensen är oregelbunden) och de tyckte att jag skulle vänta ett tag till. Oavsett så måste jag höra av mig om mensen kommer innan dess.
  • Tatami
    Juliii86 skrev 2016-08-20 13:43:56 följande:

Blir så avis :( Jag har inte ens börjat med sprutorna. Jag ska ta provera den 14:e sept då jag fick nyligen min mens när jag var på första möte med läkaren (mensen är oregelbunden) och de tyckte att jag skulle vänta ett tag till. Oavsett så måste jag höra av mig om mensen kommer innan dess.

Håller tummarna för att du får börja hormonbehandling snart! Jag har väntat sen i maj, min första behandling avbröts i onödan och sen hade jag en cysta två cykler. Så jag vet hur otålig man kan känna sig.
  • FruA78

Vad skönt att allt gick bra. Grattis till 6 ägg hoppas att du får ett fint insatt på tisdag.
  • 39latina

Åh vad bra att de fick ut 6 ägg! Och att du mår bra! Håller tummarna!
  • Juliii86
    Tatami skrev 2016-08-20 13:57:04 följande:
    Håller tummarna för att du får börja hormonbehandling snart! Jag har väntat sen i maj, min första behandling avbröts i onödan och sen hade jag en cysta två cykler. Så jag vet hur otålig man kan känna sig.
    Tack! Åh vad tråkigt att du fick vänta så länge :( Det måste varit jätte jobbigt! Ja, väntetid är ju inget roligt alls, dagarna går ju jätte segt.
  • Sjöblomman

Härligt!
    Ja, det kan göra ofantligt ont efter. Jag har det alltid så tyvärr.
  • Sops

Härligt med 6st ägg, hoppas att smärtan går över snart!
Svar på tråden IVF med start i september 2016