IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Oj! Vilket toppenresultat med så många blastocyster!
Ja. Man kan ju blöda i början av många olika orsaker så det är nog bäst att vara på säkra sidan och använda binda vid eventuell blödning. Min vän som nu är gravid efter Ivf blödde som en vanlig mens, hon gav upp på en graviditet men efter en vecka lr så kände hon sig gravid och tog ett test som visade positivt trots den stora blödningen. Så man vet helt ärligt inte. Man lär sig av andras och sina egna misstag o så kan andra i gruppen ta del av det så tycker det är toppen med detta formum då vi får dela erfarenheter osv.
Ja. Man kan ju blöda i början av många olika orsaker så det är nog bäst att vara på säkra sidan och använda binda vid eventuell blödning. Min vän som nu är gravid efter Ivf blödde som en vanlig mens, hon gav upp på en graviditet men efter en vecka lr så kände hon sig gravid och tog ett test som visade positivt trots den stora blödningen. Så man vet helt ärligt inte. Man lär sig av andras och sina egna misstag o så kan andra i gruppen ta del av det så tycker det är toppen med detta formum då vi får dela erfarenheter osv.
Tänker på er som gör ÄP idag och hoppas att det gått bra!
Själv haft några jobbiga dagar med mkt oro eftersom jag haft väldigt ont och på kliniken tyckte de att jag skulle åka till akuten igen.... Jag ringde dem istället och avvaktade till idag. Och idag mår jag bättre! Har sovit massor inatt :D Har dock fortfarande svårt att röra mig.
En fråga: Jag har börjat med Lutinus, vaggisar, idag, tog den första för två timmar sedan. Skulle behöva gå på toa men är rädd att Lutinusen åker ut om jag gör det. Nån som vet hur man ska tänka runt Lutinus/toabesök?
Hur gick det för dig? Det gick bra för mig, 13 ägg fick de ut mot förra gångens 6. Nu är det bara att hoppas att många blir befruktade! Förhoppningsvis får jag tillbaka två embryon på onsdag. Hur gör du? Hoppas allt gått bra! När var du där? ????