IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Så har de alltid sagt till mig. Men det beror väl kanske på att jag har få ägg, så att man inte tagit insättning för givet. För blir det ingen insättning är det ju bara onödigt att du tar Crinone nu.
Men ta den nu då. Sen kan du ju fråga kliniken vilken tid du ska ta den framöver. Jag börjar jobba 5 vissa dagar, men då tyckte de tex inte att jag skulle ta den direkt när jag gick upp, utan vänta till runt 7-8. Men fråga du Vart går du någonstans?
Där går vi också Härligt med många befruktade ägg! Hoppas det går bra på fredag!
2 st 3-dagars är insatta. Jo, det känns som den största delen av hela den här karusellen är att vänta
Ruvardag 13, negativt gravtest med cb plus. Ordinarie testdag är visserligen på tisdag ruvardag 18, men jag känner mig ganska nedslagen nu.
[quote=76971458][quote-nick]Olidligaväntan skrev 2016-09-15 08:33:42 följande:[/quote-nick]Ruvardag 13, negativt gravtest med cb plus. Ordinarie testdag är visserligen på tisdag ruvardag 18, men jag känner mig ganska nedslagen nu.[/
Nej, vad tråkigt. Lider verkligen med dig. Vet tyvärr hur det känns:(