• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • FrökenE1985

Provar här med, hade bim förra onsdagen. Alltså en vecka sen.

Är visserligen medveten om att kvaliten är kass när man lägger upp bilder här. Men jag provar ändå. En är orginalbilden den andra är ett collage med samma bild fast olika filter. Någon som ser nått?

• marretiin

Kan inte tro att det är sant. Vi ska ha en bebis .

Sitter här på toaletten o bölar som fan. Hade ju planerat o vänta tills ikväll isf med o berätta för killen o göra d på nåt gulligt sätt. Haha jag ringde honom som sitter i bilen på väg till jobbet o jag bara grinade o skrattade om vartannat. Lycka till alla ni som väntar.
  • Emlin
    marretiin skrev 2016-11-17 06:01:01 följande:

Sitter här på toaletten o bölar som fan. Hade ju planerat o vänta tills ikväll isf med o berätta för killen o göra d på nåt gulligt sätt. Haha jag ringde honom som sitter i bilen på väg till jobbet o jag bara grinade o skrattade om vartannat. Lycka till alla ni som väntar.

Men åh!! Grattis!!
  • justsweet

Hade en sån fantastisk dröm, att jag plussade! Nu blir jag ju ännu mer sugen på att ta ett test. BIM på söndag.

Jag brukar ha en tendens att få mens på just söndagar så jag ställer in mig på att den kommer då. Men samtidigt känns det annorlunda denna månaden, inga symtom men det bara känns som att det kan vara vår tur nu.

Grattis till alla er som plussat. :)

• Anonym (5an)
    Hej allihopa , jag hoppar gärna in här också! Har/hade bim 20e men min kropp spelar mig ett ordentligt spratt.
    Någon som kanske känner igen sig i mitt? Flört

I oktober fick jag min mens den 20e och var riktlig men varande bara i 3 dagar sen tvätstannade det.. Har alltid haft mens i 7dagar under mina 15år. Jag och killen kör  med avbrutet samlag så vad som har kunnat hända under 1år och det är självklart mer än välkommet med nr 5 Hjärta

I november har jag haft molande värk i tjejmagen i snart 3v, huvudvärk som inte riktigt ger sig och spända bröst (aldrig haft det under andra graviditeter) hagit tester som visar allt möjligt,ett bim-7 med 2 streck, bim-5 med 1.5 streck, tog ett nu när ja vaknade och visar ett streck och ger en antydan till ett till.
    Började natten till bim-7 få rosa på pappret vid 2 tillfällen på toa , sen var det klar röd färg enbart när ja torkat under 3 dagar för att sen bli rosa igen och nu är det helt borta.. Igår mådde jag frutansvärt illa och fick springa till dass men inget hände, mår lite si o så nu. Brösten spänner fortfanade mycket och molvärken finns kvar i både rygg och tjejmagen! Foglossning har börjat göra sig påminnd ,hade samma besvär med 2 & 3an.

Bm säger "ta ett test till"

Va är det som händer..?

Grattis till alla som plussat och lycka till åt er andra Skrattande
  • gosis
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-16 22:40:38 följande:

Jaha, kört för mig denna gång också då..:(

Skulle till och känna efter lite på tappen igen för att se ifall det har ändras något, fick rosa "flytningar" och lite rosa på pappret efter när jag torkade mig. Så mensen är på väg redan nu, har bim på lördag :'(

Eller så är det rosa flytningar för att över fäst sig. Med tanke på att du har bim på lördag. Hoppet är ju inte över förrens den riktiga mensen kommer. Hoppas för din skull.
  • gosis
    FrökenE1985 skrev 2016-11-16 23:13:21 följande:

Provar här med, hade bim förra onsdagen. Alltså en vecka sen.

Är visserligen medveten om att kvaliten är kass när man lägger upp bilder här. Men jag provar ändå. En är orginalbilden den andra är ett collage med samma bild fast olika filter. Någon som ser nått?

Jag ser ett litet svagt streck på det översta längst ner, dem andra ser jag ingenting. Men dem är så mörka med.
  • gosis
    marretiin skrev 2016-11-17 06:01:01 följande:

Grattis!!!
  • gosis
    Anonym (5an) skrev 2016-11-17 07:52:54 följande:

Hej allihopa , jag hoppar gärna in här också! Har/hade bim 20e men min kropp spelar mig ett ordentligt spratt.

Någon som kanske känner igen sig i mitt? I oktober fick jag min mens den 20e och var riktlig men varande bara i 3 dagar sen tvätstannade det.. Har alltid haft mens i 7dagar under mina 15år. Jag och killen kör  med avbrutet samlag så vad som har kunnat hända under 1år och det är självklart mer än välkommet med nr 5

I november har jag haft molande värk i tjejmagen i snart 3v, huvudvärk som inte riktigt ger sig och spända bröst (aldrig haft det under andra graviditeter) hagit tester som visar allt möjligt,ett bim-7 med 2 streck, bim-5 med 1.5 streck, tog ett nu när ja vaknade och visar ett streck och ger en antydan till ett till.

Började natten till bim-7 få rosa på pappret vid 2 tillfällen på toa , sen var det klar röd färg enbart när ja torkat under 3 dagar för att sen bli rosa igen och nu är det helt borta.. Igår mådde jag frutansvärt illa och fick springa till dass men inget hände, mår lite si o så nu. Brösten spänner fortfanade mycket och molvärken finns kvar i både rygg och tjejmagen! Foglossning har börjat göra sig påminnd ,hade samma besvär med 2 & 3an.

Bm säger "ta ett test till"

Va är det som händer..?

Grattis till alla som plussat och lycka till åt er andra

Jag hade det sådär en gång, men tyvärr slutade det i missfall för mig. Men behöver ju inte vara så för dig.

Men då dröjde det innan jag var normal i kroppen igen. Tar ju ett tag innan hcg går ur kroppen. Men håller tummarna för att det är något annat!
Svar på tråden BIM november 2016