• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Persson123
    Anonym (Aspargus) skrev 2016-11-19 15:23:27 följande:

Åh, håller tummarna för dig!

Jag har bestämt mig för att hålla mig till onsdag om inte mensen kommit då. Jag har lätt mensvärk som kommer och går, kan inte minnas om jag brukar ha det. Det är ju så svårt att inte analysera! Vet inte om det spelar roll heller när man testar beroende på hur lång cykel och hur långt mellan ägglossning och mens man har. Tänker att man kanske plussar senare då...

Det säkraste är väl att testa efter bim även fast det är svårt att hålla sig! Sen är det vad jag förstår olika hur mycket hcg kroppen producerar för att det ska synas på ett test. Vissa kanske får mycket hcg och vissa är låghormonare så att det dröjer ett tag innan det kan ge utslag på ett gravtest:) håller tummarna för oss båda, hoppas din mensvärk inte är mens utan ett symtom på graviditet! Själv mådde jag illa idag men jag tror man sitter och känner efter för mycket;)
  • längtar2017

Jag hoppar in här, jag har troligtvis bim mån 28 nov! och har inga symptomer alls.. men de är första inseminations försöket och aldrig varit gravid tidigare.. så vet inte vad jag ska förvänta mig! 
    Hoppas iaf på att de har lyckats!

ps. grattis till alla som har plussat Glad

• längtar2017

Jag hoppar in här, jag har troligtvis bim mån 28 nov! och har inga symptomer alls.. men de är första inseminations försöket och aldrig varit gravid tidigare.. så vet inte vad jag ska förvänta mig! 
    Hoppas iaf på att de har lyckats!

ps. grattis till alla som har plussat Glad

• Anonym (Jojo)

Bim idag och testade med morgonurin, visade negativt. Inga tecken på mens annat än flytningar som är som vanligt och minns att jag hade flytningar hela förra graviditeten. Om inte mensen dykt upp innan onsdag så ska jag testa då igen.

• mariama
    Madelonen1 skrev 2016-11-19 18:21:15 följande:

I verkligheten tycker jag att det syns något, men vad tror ni? Önsketänkande?

Anar någonting jag med :) Hoppas!! När är BIM?
  • justsweet

Å där kom mensen... Fan!! Hoppar över i december gruppen å hoppas på en julklapp.. Grattis å lycka till alla ni andra. :)

• Anonym (Jojo)
    Madelonen1 skrev 2016-11-19 18:21:15 följande:

I verkligheten tycker jag att det syns något, men vad tror ni? Önsketänkande?

Jag kan tyvärr inte se någonting alls :/ Men jag håller tummar och tår att jag har fel!
  • Tumvante

Vet inte om jag ska vara här eller i BIM december. Bör ha BIM 30 nov... första mens efter dottern kom 2 nov.

Sexade till det lite... och är nog skengravid nu

Uppblåst på kvällar, molande stickningar i 2 dagar och lite känslosam.

Längtar efter bebis nr 2!

Grattis till alla plus!

Svar på tråden BIM november 2016