• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • zion
    Sofie1986 skrev 2016-10-28 15:16:18 följande:

Kan någon mer se det?

Testat 2 olika nu! Åhhh blir så nojjig

Ser det, men kan inte avgöra färgen. Vänta nån dag och testa sen igen :)
  • Heineken86

Kan någon mer se det?

Jag ser också. :)

Är det clearblue early?

Håller tummarna för tydligare resultat på bim.
  • Mandypandy90
    Mila skrev 2016-10-28 16:04:52 följande:
    Det sista är inte klart. Du måste vänta tills ränderna är borta innan du har resultat.

När det är positivt släpper ägget cs 12-72 timmar erfter
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
    Nej jag förstod det men kunde se redan innan att det var svagare än det innan så antar att jag missade den stegringen men borde ändå sexa på hela helgen nu då helt enkelt.. :):) Tack för svar! :)
  • Mandypandy90

Kan någon mer se det?

Jag ser också!! Vågar nästan säga grattis men testa imorgon bitti igen :):)
  • Treansresa
    Anonym (Lkj) skrev 2016-10-28 19:44:24 följande:

Har ni nå symptom?

är lite tidigt för mig egentligen då ja hade ÄL mellan lörda-måndag. men mår illa till och från hela dagarna samt att magen har börjat strejka=/ du då?=)
  • Nova2014

Hur ska jag tolka dessa test? Det översta tog jag nyss och det är ju inte helt färdigt men tycker mig se att det blir ett starkare streck än dem två andra testen som togs i morse och på eftermiddagen.

Kan man tolka översta som positivt?

Är så svårt tycker jag.

På clearblue-testet visades en glad gubbe tidigare idag.
  • Nova2014

[quote=77090276][quote-nick]Nova2014 skrev 2016-10-28 23:23:38 följande:[/quote-nick]

Hur ska jag tolka dessa test? Det vänstra tog jag nyss och det är ju inte helt färdigt men tycker mig se att det blir ett starkare streck än dem två andra testen som togs i morse och på eftermiddagen.

Kan man tolka det vänstra som positivt?

Är så svårt tycker jag.

På clearblue-testet visades en glad gubbe tidigare idag i alla fall.

• eelinh

Åh jag hoppas november är en bra månad för oss alla här.

Har precis fått mens efter vårt 11e försök så nästa bim blir i slutet av november. Vi kommer befinna hos på semester i Thailand då så hoppas det kan ge lite positiv energi så vi får plussa på vårt 12 e försök.

Finns det fler som försökt snart ett år? känns som de flesta plussar på bara några månader :/

• Nova2014

[quote=77090276][quote-nick]Nova2014 skrev 2016-10-28 23:23:38 följande:[/quote-nick]

Hur ska jag tolka dessa test? Det tog jag nyss och det är ju inte helt färdigt men tycker mig se att det blir ett starkare streck än dem två andra testen som togs i morse och på eftermiddagen.

Kan man tolka översta som positivt?

Är så svårt tycker jag.

• Nova2014

Hur ska jag tolka dessa test? Det vänstra tog jag nyss och det är ju inte helt färdigt men tycker mig se att det blir ett starkare streck än dem två andra testen som togs i morse och på eftermiddagen.

Kan man tolka vänstra som positivt?

Är så svårt tycker jag.

Svar på tråden BIM november 2016