• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Anonym (Jajjo)

Jag hoppar också in här :) Längtar efter ett syskon till vår son :)

Hade ÄL sekret mellan 21-23. Den 23e gick de över till "vanliga" flytningar. Hade sjukt mycket ÄL känningar på lördagskvällen. Hade även stegring på ÄL stickor även om det aldrig blev klart positivt på dem, hade kanske kort stegring så att jag missade den. Men är ganska säker på ÄL iaf :)

Utifrån ÄL så har jag bim runt den 6e. Har dock haft rätt lång cykel sen jag var gravid sist så om jag ska räkna utifrån hur den varit de senaste månaderna har jag bim 9/11. (ÄL kom ifs tidigare denna månaden)

Är på 4e försöket och längtar jättemycket efter en lillebror/syster.

Har lite molvärk men jag litar inte på kroppen för den har betett sig jättekonstigt senaste tiden, har trott att jag varit gravid innan men då kom tanten (6 dgr sent men ändå).

Håller tummarna jättehårt för er andra :)

• MrsMS

BIM-lista.. Bara att fylla på

MrsMS - BIM 22/11, andra försöket med andra barnet

• TheKlister1990
    Skoovde skrev 2016-11-01 07:09:14 följande:

Denna cykel tar aldrig slut... Tagit dessa billiga stickor och clearblue som visar glada gubbar, tre dagar i rad?!?

Har ägget alltså inte släppt än?? Antar att de bara är att ligga vidare ;) känns bara himla knepigt då jag brukar ha ägglossning o sen brukar sträcket försvinna dagen därpå och Max 2dagar glad gubbe...

Hade tre dagar positivt förra cykeln :) och släppte ägg, bekräftat med tempning!
  • FrökenE1985
    Nykär15 skrev 2016-11-01 07:55:52 följande:

Oj du verkar säker, spännande se om du har rätt sen! Har BIM dagen efter dig, 10/11 (bf för vårt första missfall så hoppas såklart på ett plus som gör dagen gladare...) 

Känner bara lite molvärk, men kan jag göra ändå mellan äl och mens så tar inte det för nåt alls. De gånger jag fått plus har jag runt denna tiden känt mig sjuk, illamående och yr just på denna dagen som brukar vara den ägget fäst har det senare visat sig. Känner inte alls så nu så tror inte det lyckats...

Ja, har exakt samma känsla som förra månaden. Skrev då ner dag för dag också så kan verkligen jämföra. Är dock mindre säker på att min kropp vill behålla om det är så att jag har rätt. Känns ganska läskigt att jag känner mig så säker, kan såklart ha fel, men det visar sig.

Håller tummarna för dig att den 10/11 blir en bra och gladare dag för er!
  • Nykär15
    FrökenE1985 skrev 2016-11-01 09:32:59 följande:
    Ja, har exakt samma känsla som förra månaden. Skrev då ner dag för dag också så kan verkligen jämföra. Är dock mindre säker på att min kropp vill behålla om det är så att jag har rätt. Känns ganska läskigt att jag känner mig så säker, kan såklart ha fel, men det visar sig.

Håller tummarna för dig att den 10/11 blir en bra och gladare dag för er!

Ja visst är det spännande? Jag skriver med ner allt i en app och har haft exakt samma känsla på ÄL+4-5 båda gångerna jag vart gravid i år. men känner tyvärr inte så nu så är rätt säker på att det inte blivit nåt..men hoppas såklart jag har fel. 

MrsMS skrev 2016-11-01 09:26:30 följande:

Vi sa att vi inte ska ha en BIM-lista i tråden just för att det blir så otroligt långa och många inlägg då så den får vara i en helt separat tråd som kanske går länka till i TS trådstart.

• Anonym (Jajjo)

MrsMS - BIM 22/11, andra försöket med andra barnetBIM

Jajjo- BIM 6-9/11, 4e försöket med andra barnet

• larssonc

Finns en bim-lista redan, skriver in dig! Håller tummarna för er som har bim i dagarna, hoppas på många plus:)

BIM LISTA

Fia007: 1/11

Thorax: 1/11

Svelin: 1/11, 35 år, tredje barnet, sjunde försöket.

FruH92: 2/11

sbernin: 2/11, 26 år, första barnet, första försöket :)

Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.

Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Persicca: 6/11 25 år. Första försöket. Första barnet.

Väntar på magen: 7/11

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet '

Nykär15: 9/11, 6:e försöket, första efter MA, tredje barnet (första gemensamma)

Mandypandy90: 9/11, 26 år, första barnet, femte försöket

Waattos: 9/11, 24år, första barnet, första försöket :)

Josnos 9/11 försök 14 första barnet, 2 MF

Anonymis3ns: 12/11

Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.

eg90: 14/1

Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.

Tussilago: 17/11. 34år, sjätte barnet, försök nr.7

Varje: 19/11. andra försöket, första barnet.

Mariama: 20/11, 26 år, tredje försöket (första försöket = MA), andra barnet.

Larssonc: 20/11, 26 år, första försöket, första barnet

MrsMS - 22/11, andra försöket med andra barnet

Kolan91: 25/11, 25 år, första barnet, försök 4 efter MA.
  • Too tiki

Too tiki - BIM 22/11, 14:e försöket med tredje barnet

• Anonym (Jajjo)

[quote=77098047]Vi sa att vi inte ska ha en BIM-lista i tråden just för att det blir så otroligt långa och många inlägg då så den får vara i en helt separat tråd som kanske går länka till i TS trådstart.[/quote]

Oj förlåt nu var jag lite snabb och hann inte se detta :)

• Too tiki
    larssonc skrev 2016-11-01 09:37:40 följande:
    Finns en bim-lista redan, skriver in dig! Håller tummarna för er som har bim i dagarna, hoppas på många plus:)

BIM LISTA

Fia007: 1/11

Thorax: 1/11

Svelin: 1/11, 35 år, tredje barnet, sjunde försöket.

FruH92: 2/11

sbernin: 2/11, 26 år, första barnet, första försöket :)

Sunflower95: 4/11, andra försöker, första barnet.

Rosali84: 4/11, första försöket, 3:e barnet

Treansresa: 5/11 Andra försöket. ett MF. Första gemensamma

Persicca: 6/11 25 år. Första försöket. Första barnet.

Väntar på magen: 7/11

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet '

Nykär15: 9/11, 6:e försöket, första efter MA, tredje barnet (första gemensamma)

Mandypandy90: 9/11, 26 år, första barnet, femte försöket

Waattos: 9/11, 24år, första barnet, första försöket :)

Josnos 9/11 försök 14 första barnet, 2 MF

Anonymis3ns: 12/11

Kåtisroinen: 13/11, första försöket, första barnet.

eg90: 14/1

Skoovde: 15/11. 23år gammal, första barnet, femte försöket - ett missfall.

Tussilago: 17/11. 34år, sjätte barnet, försök nr.7

Varje: 19/11. andra försöket, första barnet.

Mariama: 20/11, 26 år, tredje försöket (första försöket = MA), andra barnet.

Larssonc: 20/11, 26 år, första försöket, första barnet

MrsMS - 22/11, andra försöket med andra barnet

Too tiki - BIM 22/11, 14:e försöket med tredje barnet

Kolan91: 25/11, 25 år, första barnet, försök 4 efter MA.
Svar på tråden BIM november 2016