• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Anonym (Jajjo)

Nu har vi ju hunnit in i november och jag ser på listan att det är flera som har BIM i början av månaden :)

Nu börjar det ju bli riktigt spännande! *nyfiken*

• Thorax

Bim den 6/11 (listan stämmer inte då jag förvirrade till det)

Är det ett spökatreck eller riktigt tror ni?

Tog imorse på bim-4

• Mirabelle24
    Thorax skrev 2016-11-01 10:18:39 följande:

Tog imorse på bim-4

Det ser positivt ut tycker jag! :D
  • Anonym (Jajjo)

Tog imorse på bim-4

Jag tycker att det syns rätt så tydligt ????
  • Anonym (Jajjo)
    Anonym (Jajjo) skrev 2016-11-01 11:07:52 följande:

Oj inte frågetecken! Glömde att smileys inte funkar :)
  • Thorax
    Mirabelle24 skrev 2016-11-01 10:50:20 följande:

Det ser positivt ut tycker jag! :D

Anonym (Jajjo) skrev 2016-11-01 11:07:52 följande:

Kanske jag vågar hoppas igen, jag är sån pessimist när de gäller tester :D
  • Anonym (Jajjo)
    Thorax skrev 2016-11-01 11:16:31 följande:

Kanske jag vågar hoppas igen, jag är sån pessimist när de gäller tester :D

Ja absolut! Ta ett till om ett par dagar, men jag tycker inte att det är någon större tvekan ;)
  • FrökenE1985
    Nykär15 skrev 2016-11-01 09:36:03 följande:

Ja visst är det spännande? Jag skriver med ner allt i en app och har haft exakt samma känsla på ÄL+4-5 båda gångerna jag vart gravid i år. men känner tyvärr inte så nu så är rätt säker på att det inte blivit nåt..men hoppas såklart jag har fel. 

Vi sa att vi inte ska ha en BIM-lista i tråden just för att det blir så otroligt långa och många inlägg då så den får vara i en helt separat tråd som kanske går länka till i TS trådstart.

Förstår din känsla. Själv har jag fått så där über ont idag. Så tror ägget bäddar in sig ordentligt nu. Tempen dippade idag också så min känsla att det tagit sig förstärks verkligen.

Håller tummarna att det bara är annorlunda för dig denna gång att det tar sig trots allt!
  • FrökenE1985

Tog imorse på bim-4

Det där tolkar jag som plus. Plus-strecket syns tydligt och framförallt, det är blått! Grattis!
  • Mirabelle24
    FrökenE1985 skrev 2016-11-01 11:28:28 följande:

Förstår din känsla. Själv har jag fått så där über ont idag. Så tror ägget bäddar in sig ordentligt nu. Tempen dippade idag också så min känsla att det tagit sig förstärks verkligen.

Håller tummarna att det bara är annorlunda för dig denna gång att det tar sig trots allt!

Spännande! När har du bim? :)

Min temp dippade en aning idag, hade ont igår! Hoppas det tagit sig denna månad!
Svar på tråden BIM november 2016