BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Jag har gjort det å jag har diabetes .... men får inget styr på det .... kanske dröjer innan jag får rätt dos lr vet inte varför jag klantar mig... skäms inför dietisten .... nån annan som har problemet lr bara jag?
Jag har gjort det å jag har diabetes .... men får inget styr på det .... kanske dröjer innan jag får rätt dos lr vet inte varför jag klantar mig... skäms inför dietisten .... nån annan som har problemet lr bara jag?
Mina ömma bröst har slutat ömma på en natt i princip. De känns som vanligt nu. Är det de sk "spökveckorna" nu, eller ska man oroa sig?
Dock får jag fortfarande gråtattacker och har ett hemskt humör... Är jättesugen på vin dessutom *skäms*
Går in i vecka 10 i morgon.
Mina ömma bröst har slutat ömma på en natt i princip. De känns som vanligt nu. Är det de sk "spökveckorna" nu, eller ska man oroa sig?
Dock får jag fortfarande gråtattacker och har ett hemskt humör... Är jättesugen på vin dessutom *skäms*
Nej men inte ska du känna dig ynklig och lat! Att må illa tar alla ens krafter tycker jag. Bara att vara på jobbet och försöka låtsas vara normal är ju totalt utmattande. Ta det lugnt och tänk på att du måste få slippa extra bördor som hushållssysslor nu. Illamående är knappast självvalt.
Här gäller d att passa på dom få tillfällen som kommer så nu har latheten själv beställt hemkörning från pizzerian 5 minuter bort:-P
Nej jag vet ju det men tycker det känns hemskt att mannen får göra så mycket. Han är dessutom lite hängig i influensa. Jag försöker rycka upp mig och göra lite iaf. Barnen tjatar om allt dom vill göra inför jul och allt mamma mäktar med är att logga på soffan och vila efter jobbet!Är själv i v.10+3 nu och längtar tills symptomen avtar. Känner mig inte orolig över det då det för mig är värre med blödningar. (2 tidiga mf) mår så illa hela dagarna och ont överallt. Inte lätt att vara pigg och glad, (väääldigr hormonell och gråter för typ alla filmer) särskilt inte på jobbet! Till jul får iaf alla släktingar och nära vänner ett förklarande julkort sen blir det väl till att förklara för chefen. Men tills dess mår jag förhoppningsvis bättre!
Här gäller d att passa på dom få tillfällen som kommer så nu har latheten själv beställt hemkörning från pizzerian 5 minuter bort:-P