BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Alla mina blir 4500 minst...
Men nu vill jag säga det är sjukt svårt när jag lyckas ha i blodsocker 2.7 nästan varje dag ....det är hemskt när jag inte begriper varför å att jag inte känner det .... dåligt för fostret?
Alltså detta illamående....fy tusan för att jobba med det och låtsas som ingenting... kräks inte men det är nog mest på vilka färger känns inte som att illamåendet går över efter man kräkts?! Provade postafen men det hade ingen effekt.... äter jag mår jag illa (förutom första tuggor att som gör att man mår bra en stund) äter jag inte mår jag illa. Står jag eller går så mår jag illa och idag även när jag ligger ner. Känner mig ynklig och lat som inte kan hjälpa till hemma med barnen och hushåll. Usch måtte det vända snart....
Verkar som min honeymoon är över från foglossningen. Men hoppas ändå det kan lätta.
De första veckorna efter plus så var det drägligt men fick ont nästan dagligen. Men ca 3 veckor sen så lättade det och har inte haft ont alls! Underbart!
Men sen onsdags kväll så har jag haft ont typ hela tiden på dagen. Får det av ingenting! Tar det lugnt på jobbet, jobbar på förskola med stora barn.
Ligger på sidan i sängen nu. Känns bara mer och mer. Detta var den stora anledningen till att jag från början inte ville ha fler barn efter dottern. Men man glömmer och jag vet ju vad som väntar. Men det kommer bli tufft. Hoppas bara detta är en period och att det lättar igen. Vill gärna jobba mer än bara fram till vecka 13-14....
this sucks....
Alla mina blir 4500 minst...
Men nu vill jag säga det är sjukt svårt när jag lyckas ha i blodsocker 2.7 nästan varje dag ....det är hemskt när jag inte begriper varför å att jag inte känner det .... dåligt för fostret?
Jag har gjort det å jag har diabetes .... men får inget styr på det .... kanske dröjer innan jag får rätt dos lr vet inte varför jag klantar mig... skäms inför dietisten .... nån annan som har problemet lr bara jag?
Jag har gjort det å jag har diabetes .... men får inget styr på det .... kanske dröjer innan jag får rätt dos lr vet inte varför jag klantar mig... skäms inför dietisten .... nån annan som har problemet lr bara jag?
Alltså detta illamående....fy tusan för att jobba med det och låtsas som ingenting... kräks inte men det är nog mest på vilka färger känns inte som att illamåendet går över efter man kräkts?! Provade postafen men det hade ingen effekt.... äter jag mår jag illa (förutom första tuggor att som gör att man mår bra en stund) äter jag inte mår jag illa. Står jag eller går så mår jag illa och idag även när jag ligger ner. Känner mig ynklig och lat som inte kan hjälpa till hemma med barnen och hushåll. Usch måtte det vända snart....
Ja det är hopplöst när det är ur balans.... när det var bra så var det ju bra ....men ur balans hittar jag inte samma väg tillbaka och att vara gravid så är man ju ur balans å förtvivlad hela tiden ????