BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Tror ni bebisen kan ha en Kashmirfilt när den föds juli/augusti?? Kashmir är ju super gosigt och mjuk.. HM har rea på en grå nu från deras "exklusiva" del. Kan man få för mycket filtar tror ni?
Tror ni bebisen kan ha en Kashmirfilt när den föds juli/augusti?? Kashmir är ju super gosigt och mjuk.. HM har rea på en grå nu från deras "exklusiva" del. Kan man få för mycket filtar tror ni?
Känner likadant, att det känns sååå långt kvar. Är i vecka 24 och veckorna rullar sakta framåt. Har inga direkt delmål elller hållpunkter att räkna ner mot. Inga ultraljud inplanerade eller så. Har också svårt att glädja mig fullt ut just nu. Haft några mindre blödningar och plötsligt har jag blivit rädd och oroar mig en massa.
Kan man inte bara gå i ide och vakna i v 32?!
Brukar ni gå och sjunga för bebisen? :)
Går nu mest och sjunger på "nu i ro.." (Brahms vaggvisa) och "Hush little baby" haha. Tycker det är mysigt. Och kanske kommer han att somna lättare till dessa sen? Vem vet :D
Brukar ni gå och sjunga för bebisen? :)
Går nu mest och sjunger på "nu i ro.." (Brahms vaggvisa) och "Hush little baby" haha. Tycker det är mysigt. Och kanske kommer han att somna lättare till dessa sen? Vem vet :D
Valde att köpa Hemofer och hoppas det funkar bra för magen. Men det står ju INGENSTANS hur man ska ta tabletterna? Jag svalde med vatten men vet inte om man lika gärna kan suga eller tugga på dom? Jag gillar verkligen inte smaken av järn så jag sväljer dom gärna hela om det funkar... Kan såklart fråga på Apoteket men tänkte om nån här vet? :)
Valde att köpa Hemofer och hoppas det funkar bra för magen. Men det står ju INGENSTANS hur man ska ta tabletterna? Jag svalde med vatten men vet inte om man lika gärna kan suga eller tugga på dom? Jag gillar verkligen inte smaken av järn så jag sväljer dom gärna hela om det funkar... Kan såklart fråga på Apoteket men tänkte om nån här vet? :)
Jag tycker sparkarna har ändrat karaktär helt u magen, är det någon mer som märker något sådant?
Blir andfådd för allt nu också känns det verkligen som.
Men annars njuter jag av äntligen v 24 imorgon!