BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag tycker sparkarna har ändrat karaktär helt u magen, är det någon mer som märker något sådant?
Blir andfådd för allt nu också känns det verkligen som.
Men annars njuter jag av äntligen v 24 imorgon!
Drt tycker jag också! Jag kan inte riktigt förklara på vilket sätt men jag känner att de känts annorlunda sen någon vecka tillbaka.
Känns även som att jag kan känna när han sparkar i mig, alltså inte ut mot magen men nånstans bakåt liksom. Märklig känsla. Jag ser även på utsidan av magen när han "rullar runt" eller rör på sig lite. Sååå mysigt:)
Jag tycker att det inland kan göra ont när hon rör sig. Speciellt om man är gasig och man känner hur hon lever om mot tarmarna, aj! Känner fortf rörelser väldigt långt ner, precis ovanför blygdbenet.
Samtidigt har jag sista veckan (veckorna?) även känt rörelser eb bra bit över naveln, ibland samtidigt uppe och nere. Bara att vänja sig ;). Hade glömt hur det kändes det här med rörelser. Har inget minne av att det gjorde ont neråt livmodern, men minns hur det känns längre fram när man får sparkar mot revbenen.
Vad skönt att läsa att jag inte är ensam! Jag är mycket mer orolig denna gång så allt som är annorlunda blir jag orolig för haha.
Samma här! Men när han sparkar mot urinblåsan känns det riktigt obehagligt.
Har också börjat kunna se en del sparkar på utsidan av magen. Och sambon har äntligen känt första sparken mot sin hand!
Hur mår ni, mamis? Har ni hälsan eller hur går det?
Jag börjar känna mig tung och blir lätt trött. Men inga ryggproblem ännu.
Jag mår bra måste jag säga! Har bara stundtals känt av lite, lite i fogarna plus lite lätta sammandragningar ett par gånger om dagen.
Och idag blev det äntligen av med beställning av barnvagn! Det blir en Britax Smile i grått.