BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Han var och simma med min mamma idag igen verkade klara 2 längder i stora bassängen. Han var när han var mindre rädd för vatten och vägrade bada alls och vägrade släppa taget om mig och då var han typ 3-4 år. Simglasögon kan hjälpa om man tycker är obehagligt med vatten i ögonen vilket sonen tycker. Så lite rädd för att han blir för duktig på den nivån de sa att han passade till i höst inte längre kommer stämma.
Det kommer när barn vill simma eller våga. Sonen har gått i simskola med skolan både i sexårs och i ettan. Var mest först nu han börja bli mer redo att våga.
Skönt och få ett datum för fl. Är beräknad 23 juli även om jag tror hon kommer någonstans däromkring försöker tänka att hon lär nog vara ute senast 7-8 augusti. Om hon tänkt och vägra komma ut.
Hur mår ni? Jag är hela tiden trött vill bara sova, gråta, har ångest att jag inte orkar göra något, orkar inte ens laga mat .. varför är det så? Någon som vet ? Jag är i v 38+2 , haft mensvärk inatt nästan hela tiden, blää :(
Det kommer när barn vill simma eller våga. Sonen har gått i simskola med skolan både i sexårs och i ettan. Var mest först nu han börja bli mer redo att våga.
Skönt och få ett datum för fl. Är beräknad 23 juli även om jag tror hon kommer någonstans däromkring försöker tänka att hon lär nog vara ute senast 7-8 augusti. Om hon tänkt och vägra komma ut.
Det verkar vara jobbigt för många här på flera sätt. Tråkigt för er. Det gör väl att tiden går ännu saktare. Själv har jag inga större besvär som gör tillvaron olidlig. Just nu sover jag väl bra/dåligt varannan natt. Något märkligt som jag känt av på senaste tiden och som blivit sämre är min syn på långt håll. Har läst att det kan hända pga hormoner eller vätska i ögat och försvinner efter förlossningen. Någon annan som upplever det?
Ctg kurva och vaginalkontroll! Åker hem med sovdos, tappen mjuk o hon får lätt in ett finger men tyckte de va bäst jag åkte hem å vilade!
Ctg kurva och vaginalkontroll! Åker hem med sovdos, tappen mjuk o hon får lätt in ett finger men tyckte de va bäst jag åkte hem å vilade!
Hoppas du får sova ordentligt nu så du kan orka med.
Vilken vecka är du i nu?
Vågar knappt tro att det är igång nu men känt lite förvärkar/ värkar till och från sen 16, sitter och klockar nu då jag tycker de känns mer nu. Men med min tur lär de väl avta ändå. Vilar på soffan.
Hoppas du får sova ordentligt nu så du kan orka med.
Vilken vecka är du i nu?
Vågar knappt tro att det är igång nu men känt lite förvärkar/ värkar till och från sen 16, sitter och klockar nu då jag tycker de känns mer nu. Men med min tur lär de väl avta ändå. Vilar på soffan.