• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Sladdis17
    Delilah2001 skrev 2017-07-07 18:54:50 följande:

Igår föddes Lucas, vi mår bra!

Nästan 3500 g, född i v 38+2.

Världens finaste, kan fortfarande inte ta ögonen från honom!

Stort grattis! :) Nu ramlar det in bebisar till höger och vänster och om jag inte är helt ute och cyklar så är det mest pojkar :)
  • Bimbim79

Grattis!
  • Bimbim79

Jahapp å ja som trodde slemproppen släppte förra veckan? Nu kom iaf resten! Med besked! Mensvärk å sammandragningar verkar vara det som gäller! 2 alvedon å sova! Hur går det för er andra? Många som är på g, avtar det eller åker ni in? :)

• Vet hur det känns
    Bimbim79 skrev 2017-07-08 03:02:23 följande:

Jahapp å ja som trodde slemproppen släppte förra veckan? Nu kom iaf resten! Med besked! Mensvärk å sammandragningar verkar vara det som gäller! 2 alvedon å sova! Hur går det för er andra? Många som är på g, avtar det eller åker ni in? :)

Då håller jag tummarna att det är på gång nu!! Spännande!! Snart är bebis här :)
  • narie24
    Delilah2001 skrev 2017-07-07 23:30:43 följande:

Tack för alla grattis! :)

Allt gick bra, var planerat snitt.

Vi stannar på sjukhuset i 1-2 dagar till.

Känns så overkligt att han äntligen är här!

Låter härligt :).
  • Noccis

Åhh Grattis va roligt!!
  • Bimbim79
    Vet hur det känns skrev 2017-07-08 07:14:07 följande:
    Då håller jag tummarna att det är på gång nu!! Spännande!! Snart är bebis här :)
    Med risk att låta bitter så gillar min kropp att jävlas ;) har ju trott de varit på g flera gånger. Men förr eller senare är det väl på riktigt :)!
  • LeyasMamma

Bf idag... känner verkligen inget alls, så allt möbelbärande igår gav inte så stor utdelning :D imorn är det officiellt övertid ;( vill verkligen INTE gå över 9 dagar denna gången med....

• Bimbim79
    LeyasMamma skrev 2017-07-08 11:36:10 följande:

Bf idag... känner verkligen inget alls, så allt möbelbärande igår gav inte så stor utdelning :D imorn är det officiellt övertid ;( vill verkligen INTE gå över 9 dagar denna gången med....

Tråkigt, är ju världens längsta dagar varje dag nu! Även om jag inte har BF ännu så har jag ju fått mina andra tidigare så jag hade ju hoppats på att det gällde denna med :/
  • LeyasMamma
    Bimbim79 skrev 2017-07-08 15:14:03 följande:

Tråkigt, är ju världens längsta dagar varje dag nu! Även om jag inte har BF ännu så har jag ju fått mina andra tidigare så jag hade ju hoppats på att det gällde denna med :/

Det förstår jag! Jag hade faktiskt trott att denna skulle komma lite tidigare med men icke då! Så nu hoppas jag att det kommer igång något inom de närmsta :)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny