BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Igår föddes Lucas, vi mår bra!
Nästan 3500 g, född i v 38+2.
Världens finaste, kan fortfarande inte ta ögonen från honom!
Jahapp å ja som trodde slemproppen släppte förra veckan? Nu kom iaf resten! Med besked! Mensvärk å sammandragningar verkar vara det som gäller! 2 alvedon å sova! Hur går det för er andra? Många som är på g, avtar det eller åker ni in? :)
Jahapp å ja som trodde slemproppen släppte förra veckan? Nu kom iaf resten! Med besked! Mensvärk å sammandragningar verkar vara det som gäller! 2 alvedon å sova! Hur går det för er andra? Många som är på g, avtar det eller åker ni in? :)
Tack för alla grattis! :)
Allt gick bra, var planerat snitt.
Vi stannar på sjukhuset i 1-2 dagar till.
Känns så overkligt att han äntligen är här!
Bf idag... känner verkligen inget alls, så allt möbelbärande igår gav inte så stor utdelning :D imorn är det officiellt övertid ;( vill verkligen INTE gå över 9 dagar denna gången med....
Bf idag... känner verkligen inget alls, så allt möbelbärande igår gav inte så stor utdelning :D imorn är det officiellt övertid ;( vill verkligen INTE gå över 9 dagar denna gången med....
Tråkigt, är ju världens längsta dagar varje dag nu! Även om jag inte har BF ännu så har jag ju fått mina andra tidigare så jag hade ju hoppats på att det gällde denna med :/