• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Newbie84

Grattis till era fina bebisar alla ni som fått!

Båda mina barn har kommit när jag slappnade av. Första tänkte jag efter att ha gått över tiden att denna helg är den sista innan vi blir föräldrar. Bjöd hem vänner på middag som den "sista" barnfria. På natten satte det igång. Denna gång skulle jag få bedömning för igångsättning dagen efter, gick och la mig i godan ro och tänkte att jag säkert får tid efter midsommarafton. På natten gick mitt vatten haha

• LeyasMamma
    Haiduchi skrev 2017-07-09 21:05:28 följande:

Låter som ett bra deal ;)

Tycker verkligen hon bör komma nu när ni gjort så fint för henne där hemma :D

Ja under själva gräsklippningen var magen hård typ hela tiden men inget ont, attans. Och nu är det lugnt igen!!! Ah!!!

Men känner mig mer energi fylld idag och mer positiv än vad jag varit på länge, en vecka till vad gör det?!?

Haha kommer nog äta upp de orden sen.

Att dom ska va så envetna ;) ja men ser man det så så vet du ju med garanti att du kommer ha din lilla bebis inom en vecka. På ett eller annat sätt ;) hoppas den extra energin är för att kroppen ska orka med vad som komma skall inom närmsta :)
    Newbie84 skrev 2017-07-09 21:19:23 följande:

Grattis till era fina bebisar alla ni som fått!

Båda mina barn har kommit när jag slappnade av. Första tänkte jag efter att ha gått över tiden att denna helg är den sista innan vi blir föräldrar. Bjöd hem vänner på middag som den "sista" barnfria. På natten satte det igång. Denna gång skulle jag få bedömning för igångsättning dagen efter, gick och la mig i godan ro och tänkte att jag säkert får tid efter midsommarafton. På natten gick mitt vatten haha

Det brukar ju va så när man varvar ner, men det verkar inte ha funkat här än så länge. Har haft semester i 3 veckor nu och inget har hänt :D men skam den som ger sig ;) vill att vattnet ska gå här med så de händer något :)
  • Any80
    narie24 skrev 2017-07-09 23:05:35 följande:

Fullmåne idag tydligen! Ngn som känner av det??

Vad ska man känna :))
  • Haiduchi

Säkert där mina fjuttiga men irriterande förvärkar kommer ifrån ;)

Känner du något ?!?
  • Bimbim79

Ja har alltid gjort! Går inte sova med fullmåne, kryper i hela kroppen, min cykel har alltid varit synkad med månen dessutom! ÄL vid fullmåne typ. Får väl ut å yla lite ;)
  • Newbie84
    LeyasMamma skrev 2017-07-09 22:11:38 följande:

Att dom ska va så envetna ;) ja men ser man det så så vet du ju med garanti att du kommer ha din lilla bebis inom en vecka. På ett eller annat sätt ;) hoppas den extra energin är för att kroppen ska orka med vad som komma skall inom närmsta :)Det brukar ju va så när man varvar ner, men det verkar inte ha funkat här än så länge. Har haft semester i 3 veckor nu och inget har hänt :D men skam den som ger sig ;) vill att vattnet ska gå här med så de händer något :)

Förstår det! Den där väntan alltså samtidigt som det är så spännande eftersom (om det inte är planerat snitt eller igångsättning) man inte vet hur och när det sätter igång. Håller tummarna för att ditt vatten ska gå :)
  • Joline84

Jag kände av fullmånen natten till söndag. Storgrät på lördag kväll och vaknade på natten o kände mig helt förtvivlad. Det var fullmåne i stenbocken och tydligen en jobbig fullmåne. Trodde det var mina gravidhormoner som eskalerat men upptäckte snart att det var fullmåne och då blev det mer förståligt. Sover alltid dåligt när det är fullmåne.
  • Sosozo

Hej tjejerj! Jag försvann i bebisbubblan lite. Tack för alla grattis

Här skrivs det! 425 nya inlägg sedan jag kikade sist. Verkar som det kommit ett par till bebisar! Hur mår ni? Kämpar med sist veckorna?

• Vet hur det känns
    Sosozo skrev 2017-07-10 06:20:15 följande:

Hej tjejerj! Jag försvann i bebisbubblan lite. Tack för alla grattis

Här skrivs det! 425 nya inlägg sedan jag kikade sist. Verkar som det kommit ett par till bebisar! Hur mår ni? Kämpar med sist veckorna?

Ååå jag vill också försvinna in i den bubblan! Underbart! Yes några har fått.. några går på övertid, någon väntar på insättning och några har veckor kvar till bf.. själv gick jag in i v 38 (37+0) idag och önskar att det kunde starta nu.. ialf innan bf..

Hopoas allt går bra med bebis.. vi tänkte forrsätta i en ny grupp sen när alla fått sina bebisar.
Svar på tråden BF Juli 2017 ny