BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Varit med Olle på BVC idag.
Han är 3 veckor idag och blev så glad att han gått upp bra i vikt nu! Då verkar det ju som att amningen funkar!!
Han vägde 3430 och var 52 lång idag!
(Förra veckan 3096 och 50 lång)
Min lille plutt börjar bli stor!!
Ååå jag vill också försvinna in i den bubblan! Underbart! Yes några har fått.. några går på övertid, någon väntar på insättning och några har veckor kvar till bf.. själv gick jag in i v 38 (37+0) idag och önskar att det kunde starta nu.. ialf innan bf..
Hopoas allt går bra med bebis.. vi tänkte forrsätta i en ny grupp sen när alla fått sina bebisar.
Varit med Olle på BVC idag.
Han är 3 veckor idag och blev så glad att han gått upp bra i vikt nu! Då verkar det ju som att amningen funkar!!
Han vägde 3430 och var 52 lång idag!
(Förra veckan 3096 och 50 lång)
Min lille plutt börjar bli stor!!
Alltså är de någon som vet, har inte fått ut mitt moderskapsintyg från mvc, och har ju då sjävklart tänkt att det skickar mvc till FK, men nu när jag kollar på FK så finns det inget? Vad gör man då? Vill ju planera in så jag börjar få fp från och med 20 juli.... att jag alltid ska va ute i sista stund :D
Vad härligt att han går upp ordentligt nu :)
3 veckor redan. känns som att det var nyligen du fick honom :)
Hört att min mjölk är lite tunn.. frågan är nu om man kunnat äta mer fett lr nåt för att ändra på det. Lr så är jag bara tunn i mjölken för alltid. Funderar på att pumpa ut det första å kasta. För den är tunnast för att släcks törsten.
Alltså är de någon som vet, har inte fått ut mitt moderskapsintyg från mvc, och har ju då sjävklart tänkt att det skickar mvc till FK, men nu när jag kollar på FK så finns det inget? Vad gör man då? Vill ju planera in så jag börjar få fp från och med 20 juli.... att jag alltid ska va ute i sista stund :D
Det ska du inte göra! Första mjölken är den nyttigaste och fetaste. Din bröstmjölk är precis anpassad efter din bebis.. liksom allt finns där. :) Du behöver inte vara orolig.. bara bebis går upp i vikt så är det okej
Jag får komma in imorgon till smvc istället för torsdag ... mitt tryck i torsdags var 128/87 och äggvita dock +0
Men trots allt bara massa dåliga symtom. Undertryck på 87 är väl inte så farligt tror jag. Hon på spessen tyckte inte det.
Ring din barnmorska. Det måste ha blivit en miss!? Jag fick min i v 20 om inte tidigare.. be henne skicka in snarast så dom ser på FK att bebis är på Gång så du kan begära FP osv
Jag får komma in imorgon till smvc istället för torsdag ... mitt tryck i torsdags var 128/87 och äggvita dock +0
Men trots allt bara massa dåliga symtom. Undertryck på 87 är väl inte så farligt tror jag. Hon på spessen tyckte inte det.