BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hej tjejerj! Jag försvann i bebisbubblan lite. Tack för alla grattis
Här skrivs det! 425 nya inlägg sedan jag kikade sist. Verkar som det kommit ett par till bebisar! Hur mår ni? Kämpar med sist veckorna?
Jag tycker att du ska ringa. Havandeskapsflrgiftninh, om det är det, är inte fånigt.
Ja här blir det igångsättning om 10 dagar. Så jag vet ju iaf nånting. Men har känslan av att tillståndet är ganska allvarligt om risk för att jag får havandeskapsförgiftning innan. Haft ont i huvet vid läggdags. Snurrig och supersvullen överallt. Michelin gubbe. Högre undertryck. 7kg vikuppgång på 2-3 veckor. Diabetiker. Med smygande lågt (2.2mmol) socker eftersom jag är yr märker jag inget. (Riskerar kanske nåt farligt att hända.) Så allt talar om för att det är på väg att bli havandeskapsförgiftning igen en 2a gång. Vilar nu bara. Torsdag ska jag till smvc men vet inte om jag ska vänta 3 dagar eller ringa direkt. Jag drar mig för att vara fånig och klaga. Det är ju bara 3 dagar.
Ska jag ringa förlossningen..smvc...lr bara 1177?
Smvc om dom har telefobtider idag annars hade jag ringt förlossningen
Håller med!
Ja ringde smvc... 15.30 fick jag tid att prata med en sköterska... vi får väl höra vad som sägs
Sitter på lasarettet hos min mans mamma som är döende i cancer. Det kan vara dagar eller timmar kvar men som det ser ut så är det inte långt kvar. Nu sover hon.
Vi har bebisen med oss och han är en vecka gammal nu men hade egentligen BF 21/7 och blev oplanerat igångsatt förra veckan.
Det känns fint att hon fått träffa honom innan hon försvinner, hon ville så gärna ha barnbarn. Men det smärtar att hon inte får se honom växa upp. Förbaskade cancer.
Sitter på lasarettet hos min mans mamma som är döende i cancer. Det kan vara dagar eller timmar kvar men som det ser ut så är det inte långt kvar. Nu sover hon.
Vi har bebisen med oss och han är en vecka gammal nu men hade egentligen BF 21/7 och blev oplanerat igångsatt förra veckan.
Det känns fint att hon fått träffa honom innan hon försvinner, hon ville så gärna ha barnbarn. Men det smärtar att hon inte får se honom växa upp. Förbaskade cancer.