• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Mariiieee
    Isvattenis skrev 2017-03-01 12:03:17 följande:

De låter ju väldigt lovande :) vilken dag va de på? ÄL+?

Dag tre eller fyra. Väldigt tidigt. Men det var det jag kände ???? Idag tycker jag att det sticker i brösten. Kroppen är jäkligt lurig
  • Anonym (Symtom)

Testade med clearblue testa tidigt igår, är troligen negativt men kan ana ett spökstreck där. Sambon kan dock inte se det, så kanske är ren inbillning. Har dock varit låghormonare under mina tidigare graviditeter och plussat först på BIM+2, men nu tror jag att jag ska vänta till på söndag (BIM+2) och testa först då :) om inte mensen hunnit dyka upp före det. Symtomen hänger dock kvar fortfarande!

• Isvattenis
    Lillafisfia skrev 2017-03-02 14:58:26 följande:

En liten fundering/fråga!!

Hur funkar dte med träning, hur gör ni. jag tränar mycket 5-7 dagar i veckan. Styrka, cardio, klättrar, löpning... Ja varierat helt enkelt. Någon som har koll på hur/om detta påverkar chansen att bli gravid samt hur man ska tänka när man fått ett plus?! Tränar så pass mycket nu för att jag gillar det, för att jag kan och för att jag mår bra av det, men självklar går en eventuell bebis före!! :) 

Någon med koll, erfarenhet eller tankar?!?!!!

Jag tror att de avsolut bästa är att hålla kroppen under samma kondition under bebis verkstaden. Jag tränar själv endel och tror bara de påverkar kropp och psyket negativt att sluta.

När jag va gravid med sonen dra jag ner på tung styrketräning men sprang och cyklade rätt länge :)
  • Anonym (Symtom)

Känns nästan pinsamt att fråga, men det är bara jag som ser det här strecket va?

??
  • Milou3
    Anonym (Symtom) skrev 2017-03-02 16:22:50 följande:

Känns nästan pinsamt att fråga, men det är bara jag som ser det här strecket va?

??

Ser nåt väldigt svagt men hört om spökstreck på cb så skulle nog vänta någon dag och testa igen och även testa med annat märke. Hur många dagar efter äl är du?
  • efg

??

Jag tycker jag ser ett ytterst svagt streck i samma ledd som på kontrollstrecket, har dock aldrig använt dessa så vet inte vad det innebär haha. Men jag hoppas att det är något positivt och att det Isf blir starkare snart!
  • Anonym ((Första försöket))

??
    Jag ser inget streck, men allt fångas ju inte upp av kameralinsen. Håller tummarna!
  • RebeccaLouise

??

Förra månaden testade jag med early och den visade ett svagt streck som jag efter mycket googlande förstått som själva strecket som syns när de torkat. Så jag litade inte alls på early!

Vänta 3-5 dagar och ta med ett annat test, är du grav borde de synas då

Lycka till!
  • Pasgetti

??

Jag ser något svagt svagt, men det är mer grått snarare än blått. Vet inte om de spelar någon roll :)
  • Mariiieee

??

Ser också något svagt svagt. Håller tummarna för att det blir starkare om några dagar <3
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017