Nu är det ÄL +13 och CD 32 och fortfarande blanka stickor. Kanske är det något fel på gravkollens hcg-stickor? Jag funderar på att gå förbi apoteket och kolla efter annat test.
Jag har sen igår tappat aptiten. Jag kan äta, men inte så mycket, blir fort mätt. Och inte ett dugg choklad- eller sötsugen som jag annars är typ varje dag, speciellt nära mens. Jag har fortsatt kraftig mensvärk, haft i många dagar nu, men inte ett spår av någon mens snart. Dessutom brukar jag svälla före mens, minst ett kilo, och jag har snarare gått ner ett kilo på bara ett par dagar. Och tempen är fortsatt hög på 37,03 grader. Värken i korsryggen blir värre framåt kvällarna. Jag tror verkligen själv att jag är gravid. Har varit skengravid ett par gånger, men då kändes mest mage och bröst och tempen var inte alls lika hög som nu, utan snarare uppe i 36,75 max. Vore helt sjukt om det bara är PMS-besvär jag har nu. I så fall måste jag få hjälp omgående med detta. Blir ju helt invalidiserad ju. Min man känner inte igen mig alls...
Någon som har bra tips på gravtest som brukar finns på apoteket?