BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Fanns det någon Facebook grupp man kan vara med i ?:)
Hej, får tyvärr lämna tråden då vår bebis lämnat oss. Igen... I vecka åtta precis som i januari... :´( Lycka till ni andra och njut både av graviditet och bebisar
Hej jag är beräknad till 7 nov 2017 spännande ????
Någon här som varit på KUB än?
Gjorde NIPT igår (betalar själv).. så nu är det spänd väntan i 2v..
Hej, får tyvärr lämna tråden då vår bebis lämnat oss. Igen... I vecka åtta precis som i januari... :´( Lycka till ni andra och njut både av graviditet och bebisar
Det vill jag oxå gärna veta :)
Och om nån vet om man kan få aviseringar i den här tråden? Eller är det bara till att gå in åh titta lite då och då?
Idag har kommit en pytte brunt i trosan :( (inte bajs alltså) är i v 11 och livrädd nu, tycker mig känna att livmodern är hård också. Är det vanligt med MF så här sent? Hur känns början till MF?Nästa tisdag skulle gått in i v.12 så surt om det går förlorat nu.
Idag har kommit en pytte brunt i trosan :( (inte bajs alltså) är i v 11 och livrädd nu, tycker mig känna att livmodern är hård också. Är det vanligt med MF så här sent? Hur känns början till MF?Nästa tisdag skulle gått in i v.12 så surt om det går förlorat nu.