• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Tiinuli
    Frökenolson skrev 2017-04-20 16:41:44 följande:
    det behöver ju inte vara något, kanske ni haft sex nyss?

Dock har mina missfall börjat precis så så jag hade ändå åkt in, ring till gynakuten och säg att du börjat blöda och känner av sammandragningar. Önskar jag hade haft bättre erfarenheter. Dock finns det ju dom som har så hela graviditeter..
    Ja vi hade sex faktiskt igår . Ringde gynakuten men hon tyckte skulle avvakta under kvällen och natten men om fortsätter i morgon så då kunde komma in. Så jäkla tråkigt att behöva oroa sig, om bara kunde slappna av! Men om inget mer händer så ringer bm på morgonen annars åker in.
  • H 143

Blödningar/bruna flytningar behöver inte betyda MF, vi var rädda för det i v 6 men vi har klarat av de 12 veckorna. Har gjort ul i v 13 och allt såg bra ut.

• Tiinuli
    H 143 skrev 2017-04-20 18:59:08 följande:

Blödningar/bruna flytningar behöver inte betyda MF, vi var rädda för det i v 6 men vi har klarat av de 12 veckorna. Har gjort ul i v 13 och allt såg bra ut.

Vad härligt att höra :) hoppas det det går bra för mig med och att det inte kommer nått mer.
  • Jadu
    Tiinuli skrev 2017-04-21 12:27:27 följande:

Då va denna resa avslutad för min del :(

Beklagar :(
  • H 143

Beklagar verkligen
  • emmafrick

Beklagar :( håller tummarna för att det funkar nästa gång <3
  • MammaPippi

åh, så tråkigt. Beklagar. 
  • PlusLängtan

Vad jobbigt. Beklagar verkligen!
  • PlusLängtan

Mitt illamående har verkligen kommit igång.

Använder Seaband från apoteket. Hade dom förra graviditeten också, men precis som förra gången tar dom bara udden av illmåendet. Lär bli Postafen igen - bara att jag blir sååå trött av dom

Svar på tråden BF november 2017