• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Mia86a

Jag mår också fruktansvärt illa, all min vakna tid! Och är ständigt supertrött så skulle gärna hoppa fram i tiden några veckor...

• LillaAnna85
    Mia86a skrev 2017-04-21 23:21:12 följande:

Jag mår också fruktansvärt illa, all min vakna tid! Och är ständigt supertrött så skulle gärna hoppa fram i tiden några veckor...

Håller med, veckorna får gärna gå lite fortare. Iaf till vecka 18 eller nåt sånt :)
  • Annie28

Hej!

Jag vill också vara med i facebook grupp. Hur gör jag?

Är i v 12. Bf 5 Nov. Gjorde ett ultraljud i v 8 och kub väntar 4 maj.

Min 4e graviditet, första barnet.

• Nina 204

Ni som äter lergian comp, hur ofta tar ni tabletterna? Hur många timmars mellanrum?

Har ätit de sen i torsdags nu och mår fortfarande riktigt illa.. tabletterna hjälper lite men har bara tagit en om dagen hittills..

• Humlan88

Tycker det är så orättvist att kub bara erbjuds till kvinnor över ,35 i vissa landsting

• Myysan
    Nina 204 skrev 2017-04-23 19:56:17 följande:

Ni som äter lergian comp, hur ofta tar ni tabletterna? Hur många timmars mellanrum?

Har ätit de sen i torsdags nu och mår fortfarande riktigt illa.. tabletterna hjälper lite men har bara tagit en om dagen hittills..

Jag tar dom med 9-10 tim mellanrum. Tänk på att det e koffein i dom ifall du är en kaffe/ läsk drickare.
  • Myysan
    Humlan88 skrev 2017-04-23 20:42:27 följande:

Tycker det är så orättvist att kub bara erbjuds till kvinnor över ,35 i vissa landsting

Men du kan väl betala själv för att göra ett. Jag är 33 och får betala 150:-
  • November2017

37-årig tjej gravid med mitt första barn. Inte planerat men så efterlängtat. Roligt att ha hittat hit och ha några att dela erfarenheter med. Inte vågat berätta för någon än. Går in i vecka 10 imorgon.

• emmafrick
    Myysan skrev 2017-04-23 20:50:36 följande:
    Men du kan väl betala själv för att göra ett. Jag är 33 och får betala 150:-
    What!? Jag är 23, min Bm sa att det kostar 2000:- om jag vill göra det (hoppade det pga priset).. åh sen fostervattensprov efterråt vågade jag inte ens fråga va de kostade!
  • Myysan

Är så orolig att det är ett missfall på g. Har inte mått speciellt illa på 2 dagar. Har mått jätte dåligt innan och knappt kunnat äta. Är i v 9+1 har även kännt mig jätte hungrig hela tiden men det har också försvunnit.

Svar på tråden BF november 2017