BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Jag mår också fruktansvärt illa, all min vakna tid! Och är ständigt supertrött så skulle gärna hoppa fram i tiden några veckor...
Jag mår också fruktansvärt illa, all min vakna tid! Och är ständigt supertrött så skulle gärna hoppa fram i tiden några veckor...
Hej!
Jag vill också vara med i facebook grupp. Hur gör jag?
Är i v 12. Bf 5 Nov. Gjorde ett ultraljud i v 8 och kub väntar 4 maj.
Min 4e graviditet, första barnet.
Ni som äter lergian comp, hur ofta tar ni tabletterna? Hur många timmars mellanrum?
Har ätit de sen i torsdags nu och mår fortfarande riktigt illa.. tabletterna hjälper lite men har bara tagit en om dagen hittills..
Tycker det är så orättvist att kub bara erbjuds till kvinnor över ,35 i vissa landsting
Ni som äter lergian comp, hur ofta tar ni tabletterna? Hur många timmars mellanrum?
Har ätit de sen i torsdags nu och mår fortfarande riktigt illa.. tabletterna hjälper lite men har bara tagit en om dagen hittills..
Tycker det är så orättvist att kub bara erbjuds till kvinnor över ,35 i vissa landsting
37-årig tjej gravid med mitt första barn. Inte planerat men så efterlängtat. Roligt att ha hittat hit och ha några att dela erfarenheter med. Inte vågat berätta för någon än. Går in i vecka 10 imorgon.
Är så orolig att det är ett missfall på g. Har inte mått speciellt illa på 2 dagar. Har mått jätte dåligt innan och knappt kunnat äta. Är i v 9+1 har även kännt mig jätte hungrig hela tiden men det har också försvunnit.