BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hos mig har illamåendet kommit och gått.. Värre vissa dagar, och ibland ingenting alls. Men hungrig :)
Hej jag såg att du med har PCO och har blivit gravid. Har du använt något för att sätta igång din ägglossning ? För tydligen så måste jag ta Letrezol för att sätta igång den, men inte ens de har hjälpt mig :/ Så skriv gärna om du använt dig utav något speciellt. Och grattis förresten! lchfbebis
Är så orolig att det är ett missfall på g. Har inte mått speciellt illa på 2 dagar. Har mått jätte dåligt innan och knappt kunnat äta. Är i v 9+1 har även kännt mig jätte hungrig hela tiden men det har också försvunnit.
Någon som tycker att d stramar och molar mkt i v 12-13? Känns som att det har börjat växa till snabbt ...
Hur många har gjort KUB och hur har det gått?
Jag ska på ul imorgon! Är nervös :)
Hur många har gjort KUB och hur har det gått?
Jag ska på ul imorgon! Är nervös :)
28 årig tjej som väntar sitt första barn 10+0 idag.
Haft en jobbig början då jag blödit flera gånger under dessa veckor.
Varit på sammanlagt 4 st ultraljud pga detta och senaste ultraljudet var idag och lillen rör sig och hjärtat slår.
Allt ser normalt ut ändå är jag så orolig att det inte ska gå bra.
Någon annan som har blödningar eller haft utan missfall som följd?
Någon mer som drömmer mer än vanligt?